ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Thursday, September 29, 2005

Για Να Γνωριστούμε ...

Άλλο ένα blog λοιπόν ξεπήδησε στον κυβερνοχώρο και όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις ο θόρυβος που προκάλεσε το γεγονός αυτό ήταν ένα εκκωφαντικό ... τίποτα! Δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν δημιουργήθηκε επειδή απλά δεν είχα τι να κάνω ή επειδή νοιώθω την ανάγκη να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με κάποιους από εσάς. Ο χρόνος θα δείξει ... Το περιεχόμενο του blog δεν θα είναι κάτι συγκεκριμένο. Όλα παίζουν και περιμένω τα σχόλια σας.

3 Comments:

  • Ευχαριστώ avanti και να είσαι σίγουρη ότι τα ηχεία μου δε θα αλλάξουν ποτέ ... πηγαίνουν γάντι με το κρεβάτι και το σκύλο μου.

    By Blogger Qfwfq, at Thu Oct 06, 05:54:00 AM 2005  

  • Καλή αρχή! Μου αρέσει ο τίτλος του blog σου! Ελπίζω να μας δείχνεις απο τον εξώστη μια άλλη ζωή!

    By Blogger -, at Thu Oct 06, 05:47:00 PM 2005  

  • Σε ευχαριστώ netpen. Σ' ένα μεγάλο κόσμο σαν αυτόν όπου ζούμε, ελπίζω απλώς να κάνουμε πολλές βόλτες με το κλεμμένο ποδήλατο μου.

    By Blogger Qfwfq, at Fri Oct 07, 02:08:00 AM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home