ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Sunday, June 25, 2006

Κυρά Θήρα

Οκτώβριος 1999. Σε μια παρόρμηση της στιγμής, άφραγκος κοκκινομούρης δεινόσαυρος παραιτείται από δουλειά που δεν τον γεμίζει και ακολουθεί πενταμελή παρέα και ένα σκύλο σε διακοπές μιας εβδομάδας στη Σαντορίνη. Κάμπινγκ φυσικά, με την πισίνα να αναπληρώνει για τη φουρτουνιασμένη θάλασσα. Το πρώτο βράδυ πέρασε δείχνοντας σε Γερμανούς τουρίστες τη διαφορά μεταξύ Καλαμάτας και Αλβανίας. Το δεύτερο βράδυ σημάδεψε ανεξίτηλα τη ζωή μου. Ο Μ. επιμένει να αρχίσουμε τη βραδιά από ένα μπαράκι στα Φηρά που γνωρίζει από παλιά, το "Κυρά Θήρα". Στο άνοιγμα της πόρτας ο Γ. δυσανασχετεί, εγώ ερωτεύομαι. Κλασικό μπαρ "τρύπα", μοιάζει με διάδρομο που συνδέει δύο σοκάκια. Τα ηχεία παίζουν ψαγμένη τζαζ και ο μπάρμαν προτείνει σανγκρία. Έχω βρει το σπίτι μου, στο οποίο θα περάσω τα επόμενα τέσσερα βράδια και θα επιστρέψω τα επόμενα δύο καλοκαίρια. Το μόνο άλλο μέρος που έμεινε στη μνήμη μου από εκείνα τα 5 βράδια ήταν ένα club-ταράτσα μερικά τετράγωνα πιο πέρα, γεμάτο φωτιστικά λάβας και με έναν DJ σε μέγεθος δεινόσαυρου να παίζει house μόνο για πάρτη μας.

Σε λίγες μέρες η σανγκρία θα ρέει πάλι άφθονη στο αγαπημένο μου μπαράκι, ενώ το ξημέρωμα θα βρει το λεμόνι της Corona να μοιάζει σαν να αιωρείται και αυτό μέσα στο φωτιστικό λάβας που θα κινείται νωχελικά στους ρυθμούς του θεόρατου (ελπίζω) DJ. Tα πόδια μου θα πατήσουν για μια ακόμη φορά τη μαύρη παραλία, σαν χαμαιλέοντας θα γίνω ένα με την κόκκινη παραλία. Θα χαρίσω ξανά ένα αναμνηστικό με δελφίνια από εκείνο το κατάστημα στο τέλος του δρόμου και θα αναζητήσω τη Faye στα σοκάκια για να δω τι εκπλήξεις έχει ξεθάψει αυτή τη φορά από τα υψίπεδα της Λατινικής Αμερικής. Ένα ηλιοβασίλεμα θα με βρει σε μίνι wine & cheese πάρτι στην αυλή ενός οινοποιείου, ενώ ένα δεύτερο καθισμένο στην άκρη ενός γαλάζιου θόλου στην Οία να παρατηρώ τους τουρίστες που χειροκροτάνε λες και μόλις είδαν το θέαμα έξω από το παράθυρο του Εστιατορίου Στο Τέλος Του Σύμπαντος. Κάποια στιγμή θα περάσω φυσικά και μια βόλτα από το φαστφουντάδικο στα Φηρά που έχει κάτι πεϊνιρλί ΝΑ (με το συμπάθειο!), που έλεγε και ο Μ. Το κυριότερο, θα έχω επιστρέψει.

13 Comments:

  • "Το πρώτο βράδυ πέρασε δείχνοντας σε Γερμανούς τουρίστες τη διαφορά μεταξύ Καλαμάτας και Αλβανίας. " LOL! και την άκουσαν;

    τυχεράκια δεινόσαυρε, κι εμείς εδώ να πήζουμε....

    By Blogger Кроткая, at Mon Jun 26, 11:09:00 AM 2006  

  • Πήζεις? Μη μου πεις ότι εσύ δεν οργώνεις την Ευρώπη τώρα το καλοκαίρι ...

    By Blogger Qfwfq, at Mon Jun 26, 04:36:00 PM 2006  

  • Καλες διακοπες. Οι δικές μου μόλις τέλειωσαν και κράτησαν μόλις 4 μέρες. Ήταν όμως όπως τα περιγράφεις, μόνο σε άλλο κυκλαδονήσι και άλλο μπαράκι :)

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Tue Jun 27, 08:26:00 PM 2006  

  • Ευχαριστώ πολύ φίλε Βεεμωθ. Και 4 μέρες δεν είναι άσχημες αρκεί να τα περάσεις καλά, και από ότι λες έτσι έγινε. Να ρωτήσω για ποιο νησί και ποιο μπαράκι πρόκειται, να τα έχουμε στα υπόψη?

    By Blogger Qfwfq, at Wed Jun 28, 05:58:00 AM 2006  

  • και βέβαια πήζω...
    και δεν οργώνω την ευρώπη, επειδή ειχα μετακομιση γμτ!

    οκ, θα παω την κυριακή παρίσι για μια μερα, και τον ιουλιο 3 μερες στο Λιγηρα κια δυο μερες Βερολινο, αλλα άλλο διακοπουλες στην Ελλαδα, οκ?

    By Blogger Кроткая, at Wed Jun 28, 01:06:00 PM 2006  

  • Το νησί είναι η Σέριφος. Στο μαγαζί θα σε οδηγήσει το καλό σου γούστο. Δεν έχει και πολλά :)

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Thu Jun 29, 12:18:00 PM 2006  

  • Βεεμώθ, στο Λιβάδι ήταν το μαγαζί; Νομίζω πως ξέρω ποιο λες και συμφωνούμε!

    By Blogger Кроткая, at Fri Jun 30, 04:41:00 PM 2006  

  • Ναι στο Λιβάδι. Και κρίνοντας απ' όσα διαβαζω στο μπλογκ σου για την Ικαρία μάλλον συμφωνούμε.

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Fri Jun 30, 10:56:00 PM 2006  

  • Btw, ο μόνος λόγος που επιμένω να μην αναφερω το όνομα του μαγαζιού είναι οτι μου διαφεύγει :Ρ

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Fri Jun 30, 10:59:00 PM 2006  

  • κι εγώ το έχω ξεχασει.... κρίμα! να ξαναπάμε να το θυμηθούμε!!! :)

    By Blogger Кроткая, at Sat Jul 01, 02:04:00 PM 2006  

  • Και γω μέσα ... να πάμε! Προς το παρόν με καλούν άλλα νησιά.

    By Blogger Qfwfq, at Sat Jul 01, 04:26:00 PM 2006  

  • έφυγες κιολας? παλιοδεινοσαυρε, διασκεδαζεις κι εμεις πηζουμε?

    By Blogger Кроткая, at Wed Jul 05, 12:21:00 PM 2006  

  • Ορκίζομαι ότι δεν διασκεδάζω :).

    By Blogger Qfwfq, at Wed Jul 05, 04:56:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home