ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Tuesday, July 15, 2008

Fantastikoi Hxoi

Ακόμα μια ευχάριστη ανακάλυψη που στοιχειώνει τα ηχεία μου. Ο δίσκος "Κυρίαρχοι Του Σύμπαντος" από τους (τον, καλύτερα) Fantastikoi Hxoi είναι φοβερός. Τον έχω στο repeat εδώ και 4 μέρες στον υπολογιστή μου και δεν φαίνεται να ξεκολλάω σύντομα. Samples από παλιά ελληνικά τραγούδια (αυτά τουλάχιστον που αναγνωρίζονται εύκολα) και απίστευτα "γεμάτα" ηλεκτρονικά τοπία. Προσωπικά αγαπημένα τα: "Ειδικό Βάρος", "Άνθρωπε" και "Η Παλιά Εδέμ". Και εκείνη η φωνητική λούπα στο "Άγγελοι" ... ούτε καν θυμάμαι από πότε έχω να ακούσω κάτι πιο "αιθέρια haunting".

Ο (διπλός) δίσκος προσφέρεται δωρεάν από τον ίδιο τον Fantastikoi Hxoi στο blog του. Πάντως ευχαρίστως θα πλήρωνα για να τον αποκτήσω, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το άλλο project από τον ίδιο τύπο, που ακούει στο όνομα Kitephonics.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home