ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, July 18, 2008

Zombie Zombie

Έτσι είναι ο κεραυνοβόλος έρωτας. Σου δίνει μια κατραπακιά εκεί που δεν το περιμένεις και μετά ψάχνεσαι να εξηγήσεις τα ανεξήγητα. Όχι ότι δεν μου έχει ξανασυμβεί. Op:l Bastards, Muffin Bakery, Ιλιάδα (η συγκεκριμένη μετάφραση) και Mondo Cane, τα πιο πρόσφατα παραδείγματα. Κάπου εκεί στις αρχές Ιουνίου την πάτησα και με δύο νεκροζώντανους.

Το γεγονός ότι επέλεξα να μην πάω σε πρόσφατη συναυλία τους στην πόλη που μένω για να κάνω κάτι άλλο που τελικά αποδείχτηκε από τα μεγαλύτερα χάσιματα χρόνου στη ζωή μου, τους έχει πλέον αναγάγει σε έμμονη ιδέα. Ένα από τα επόμενα ταξίδια μου θα γίνει αποκλειστικά για να τους δω ζωντανά.

Περιμένω πως και πως να φτάσει στα χέρια μου ολόκληρο το "A Land for Renegades", αλλά και μόνο η ύπαρξη του "Driving This Road Until Death Sets You Free" φτάνει για να κάνει την αναμονή να αξίζει. Δείτε εδώ το βίντεο, μια εξαιρετική stop motion εκδοχή της ταινίας "The Thing" του John Carpenter.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home