ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Sunday, October 09, 2005

O Φίλος Μου Και Εγώ Διασχίζαμε Προάστεια

Ερώτηση που γίνεται στούς στίχους ενός ελληνικού τραγουδιού που μόλις θυμήθηκα, μετά από μια συζήτηση με κάποιο φίλο που ψάγνεται πολύ τώρα τελευταία και τον βλέπω να φεύγει σύντομα για άλλες πολιτείες:

- "Συγγνώμη, μήπως ξέρεις που πηγαίνω? ... Ξεχνάω τον προορισμό μου ... Δεν ξέρω ποιος είμαι, μα ούτε και ποιος ήμουν."

Η (αποστομωτική) απάντηση έρχεται από μια ατάκα μέσα από μια αγαπημένη μου ελληνική ταινία:

- "Είσαι αυτός που πάντα ήσουν."

3 Comments:

  • Ρε! Ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε;
    Θα σου πω εγώ ποιος είσαι!

    Σε λυπάμαι ρε.
    Τι είναι ζωή ρε; E;
    Τι είναι ζωή;
    Φτού σου!
    Δεν έχουμε χρόνο.

    By Blogger QarcQ, at Mon Oct 10, 01:21:00 AM 2005  

  • Θα σου πω ένα μυστικό.
    Αρκεί να το κρατήσεις μεταξύ μας. Ωραία?
    Πάντα ήξερα ποιος ΗΜΟΥΝ.
    Πάντα ... ΗΞΕΡΑ ποιος ήμουν.
    Θα στα πω όλα, όλα.
    Γεννήθηκα ... εντελώς ξαφνικά!

    By Blogger Qfwfq, at Mon Oct 10, 02:55:00 AM 2005  

  • ;]

    By Blogger CD, at Mon Oct 10, 08:16:00 AM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home