ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Thursday, November 24, 2005

Το πλεονάζων RAS syndrome σύνδρομο

Απόσπασμα από φρέσκο chat, με φίλη φωτογράφο που έχει πολλά γλωσσολογικά κολλήματα. Το κειμενάκι εισάγει και δύο καινούρια, πολύ χρήσιμα emoticons, που δυστυχώς δεν είναι ακόμα διαθέσιμα. Η συζήτηση έγινε στα αγγλικά αλλά παραθέτω κουτσουρεμένη μετάφραση από βαβελόψαρο.

Qfwfq: τι θα γίνει, θα βρεθούμε για κανένα RPG παιχνίδι?
Ethel: (e-μούντζα)
Qfwfq: στα μούτρα σου!
Ethel: στα δικά σου, όρνιο! ξέρεις δηλαδή κανένα Role-Playing Game που να μην είναι παιχνίδι?
Qfwfq: τώρα που το λες ... τι άλλα?
Ethel: εσύ να μου πεις. πως πάει το blog?
Qfwfq: πόρωση! έχω κάτι προβλήματα όμως με τα CSS style sheets
Ethel: (e-σφαλιάρα)
Qfwfq: κάτσε ντε, τι βαράς?
Ethel: διπλή λαλακία αυτή τη φορά? και Cascading Style Sheets και style sheets? φωστήρα μου εσύ!
[qfwfq.ixeia@gmail.com has closed the window on 23 Nov 2005 18:13:17]

Απαλλαγμένος από ηλεκτρονικές φάπες και φάσκελα, ρώτησα τον γκούγκλη ποιο ήταν το πρόβλημα της φίλης μου. Η απάντηση ήρθε μέσα σε 0.17 δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα το έχω εγώ! Φαίνεται πως πάσχω από προχωρημένο RAS syndrome. Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν και στα ελληνικά αντίστοιχα παραδείγματα με πλεονάζοντα ακρωνύμια.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home