ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, November 18, 2005

L. Segka

Άρχισε πάλι να μονοπωλεί τα ηχεία μου ο Leon Segka (ή και Leon Sega, εδώ με έχει μπερδέψει με το ποιο προτιμάει). Το mayday 2004 set είναι άπαιχτο! Το ακούω από το πρωί ενώ κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή και δεν μπορώ να μη χτυπιέμαι, έστω και καρφωμένος στην καρέκλα μου! Οι ανυποψίαστοι "συνάδελφοι" γύρω μου με κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα και αναρωτιούνται τι έχω φουμάρει. Θυμάμαι μια φορά που με εξέπληξε με ένα από τα alter ego του. Ως Chariwari στο "Νοt Me", μέσα από το "Backroom Sessions" που συναρμολόγησε κάποτε ο Blend, ξυπνάει μέσα μου τις μνήμες ενός από τα καλύτερα soundtrack (και ταινίας) της τελευταίας δεκαετίας.

5 Comments:

  • ti les twra mexri ekei exei ftasei i xari tou leonida? sou aresei? se pantrevomai!toso apla

    By Blogger CD, at Fri Nov 18, 04:51:00 PM 2005  

  • Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια! Άσε, τα έκρυψα εγώ!

    By Blogger Qfwfq, at Fri Nov 18, 05:01:00 PM 2005  

  • Επίσης, να προσθέσω ότι στο θέμα του γάμου σε πρόλαβε άλλη. Τι τα ανταλλάξαμε τα ηλεκτρονικά "I do", ε κλόουν ;)?

    By Blogger Qfwfq, at Fri Nov 18, 07:13:00 PM 2005  

  • είχα καταλάβει οτι κάτι παίζεται, πίσω απο τις μικρές μου πλάτες(εχμ)...
    σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες-δώσε μου πίσω τα λόγκς μου και ξοφλάααααααμεεε...

    By Blogger CD, at Sat Nov 19, 12:49:00 PM 2005  

  • Ποια λογκς? Έχω διάφορα πράγματά σου τριγύρω αλλά αυτά δεν ξέρω που είναι!

    By Blogger Qfwfq, at Sat Nov 19, 03:12:00 PM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home