ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Saturday, October 15, 2005

Τυφλή Φυγή

Ο φακίρης ανέβασε ένα post για μια πρωτοποριακή (ως προς τη μέθοδο γυρίσματος) ταινία με τίτλο "karate: τυφλή φυγή". Εγώ παραθέτω απόσπασμα διαλόγου από μια παλιότερη ελληνική ταινία που μπορεί και να αποτέλεσε την έμπνευση για τον τίτλο της ταινίας. Έτσι και αλλιώς, είναι ενδιαφέρουσα σύμπτωση.

- Θα μπορούσα να σας πω γενικά ...
- Ο τίτλος μου αρκεί.
- Είναι μια έμμεση προσέγγιση ...
- Ο τίτλος είπα μου αρκεί!
- Τυφλή Φυγή.
- Καράτε!
- Όχι ... είναι μια ιστορία αγάπης.

4 Comments:

  • ωχ, πολύ καλό. δε μου λες, από ποιά ταινία είναι; (κλυν μου μυρίζει.. :)

    ωπ, μισό.. επιφώτιση! γυναίκες δηλητήριο, παπαδόπουλος (επίδοξος σκηνοθέτης) και κλυν (παρανοϊκός παραγωγός), σωστά?

    By Blogger φακίρης, at Sun Oct 16, 03:36:00 AM 2005  

  • Ο διάλογος είναι από το "No Budget Story" του Ρένου Χαραλαμπίδη, που βγήκε γύρω στο 1998. Με Ρένο Χαραλαμπίδη (επίδοξος σκηνοθέτης) και Γιάννη Μποσταντζόγλου (παρανοικός παραγωγός). Η ταινία είχε γυριστεί με ανύπαρκτο προϋπολογισμό, εξ' ολοκλήρου σε ψηφιακό βίντεο και ήταν ασπρόμαυρη. Είμαι περίεργος αν τα παιδιά πίσω από το "karate: τυφλή φυγή" διάλεξαν τον τίτλο από τη συγκεκριμένη σκηνή.

    By Blogger Qfwfq, at Sun Oct 16, 09:15:00 AM 2005  

  • ααααχ ναι.. πω πω τον έσκισα το διάλογο.. άκου γυναίκες δηλητήριο.. ναι ναι, το ξέρω το no budget story, εντυπωσιακή περίπτωση.

    By Blogger φακίρης, at Sun Oct 16, 12:56:00 PM 2005  

  • βασικα... ναι.. αλλα δεν το κλεψαμε ακριβως. ο διαλογος μεταξυ του Στελιου και εμου ηταν ο εξης:

    -ρε...αυτη η φωτογραφικη παιρνει και βιντεο ρε... γυριζουμε μια ταινια;

    -τι ταινια;

    -καρατε!

    -και πως θα τη λεμε;

    -καρατε!

    -καρατε... τυφλη φυγη... χααχαχα!!!

    δηλαδη πρωτα αποφασισαμε να την ονομασουμε καρατε.. και μετα κολλησαμε το τυφλη φυγη!

    αληθεια.. την ειδατε; τσαμπα ειναι!

    By Anonymous Anonymous, at Thu Nov 24, 07:48:00 PM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home