ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Wednesday, October 12, 2005

Δώστε Μου Μια Στήλη Να Γράψω Και Εγώ!

Διάβαζα ένα άρθρο από τη στήλη "the other side" που δημοσιεύεται στο www.avopolis.gr και έπεσα πάνω στο παρακάτω απόσπασμα:

"Ποτέ δεν κατάλαβα τον εγχώριο παροξυσμό για τους Depeche Mode. Υποθέτω, προφανώς, πως το Hysterica είναι τόσο δραστήριο που ξεσηκώνει υπερβολικό ντόρο για το συγκρότημα στη χώρα μας, ενώ η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Βγάζουν καινούργιο δίσκο οι Depeche Mode; Τι μου λέτε..."

Η συγκεκριμένη στήλη μου αρέσει αρκετά και τη διαβάζω κάθε εβδομάδα αλλά αυτή τη φορά δε μπορούσα να μην αναφωνήσω αυθόρμητα: "Και 'σένα τι σου μπαίνει ρε φίλε αν γίνεται ντόρος για τους Depeche Mode?". Δεν είμαι φυσικά συγγενής κανενός από το συγκρότημα, ούτε είμαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής τους. Απλά αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός ενός ανούσιου επικριτικού σχολίου για κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα της δουλειάς του συγκροτήματος. Με άλλα λόγια, γράφουμε απλώς ότι μας κατεβαίνει στο κεφάλι.

3 Comments:

  • grrrrrrrrr!και δισκο με καλαντα να εβγαζαν -θα τον αγοραζα!!!

    By Blogger CD, at Wed Oct 12, 08:36:00 AM 2005  

  • Και εγω επισης.

    By Blogger xryc agripnia, at Wed Oct 12, 04:38:00 PM 2005  

  • Χμμμ, πλήκτρα αντί του παραδοσιακού τριγώνου στα κάλαντα. Άνετα θα το αγόραζα! Όπως είχε και πει και μια φίλη μου σε ανύποπτο χρόνο: "Synth Rocks!". Δεν υπάρχει κανένας ... loop-ατζής εκεί έξω να κάνει καμιά διασκευή?

    By Blogger Qfwfq, at Wed Oct 12, 07:58:00 PM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home