ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Wednesday, November 30, 2005

Ο Γρίφος

Ζεις την απλή ζωή σου απολαμβάνοντας κάποιες μικρές απολαύσεις, όπως οι μυστικοί κώδικες επικοινωνίας με τους φίλους σου. Αυτές οι αναφορές σε πράγματα και καταστάσεις που βγάζουν νόημα μόνο μεταξύ σας και φαντάζουν ασυναρτησίες στα αυτιά των αμύητων. Ξαφνικά έρχεται απρόσμενος ταραξίας να διαταράξει την ηρεμία σου.

- Τι γίνεται?
- Καλά μωρέ. Τελευταία με ενδιαφέρει μόνο η τάδε
  κατηγορία αντικειμένων.
- Δεν καταλαβαίνω. Δε μου το κάνεις λιανά?
- Από όλα τα αντικείμενα της τάδε κατηγορίας μου
  αρέσει μόνο ένα. Σε αφήνω να μαντέψεις!
- Κάτι μου λέει ότι αυτό θα έπρεπε να το ξέρω. Για να
  δούμε: α, β, γ, δ, ε, ... (απαριθμείς τα περισσότερα
  από τα αντικείμενα και βάζεις μέσα και κάποιους
  μυστικούς κώδικες που σου μοιάζουν σχετικοί).
- Το βρήκες με τη μία! Αν δεν κατάλαβες ακόμα, ε, τι
  να πω!
- !!!

Φταίει η alzheimer's ή τα χάπια που παίρνω επηρεάζουν τη μνήμη μου? Άντε τώρα να ανατρέξω σε όλες τις αναμνήσεις για να λύσω το γρίφο. Και καλά αν η ανάμνηση είναι διαθέσιμη (όχι άμεσα φυσικά γιατί θα μου είχε έρθει), Αν όμως έχει ριχτεί από καιρό στον Καιάδα της μνήμης? Τι γίνεται τότε? Με ρώτησες εμένα αν θέλω να θυμηθώ?

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home