ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, November 25, 2005

Play By Email - Αντέχετε?

Ασχολείται κανείς σε αυτή τη γειτονιά με το μαζοχιστικό hobby των παιχνιδιών μέσω email? Μιλάμε για διάφορα επιτραπέζια (κυρίως) παιχνίδια, μόνο που δεν παίζονται πρόσωπο με πρόσωπο, ούτε σε πραγματικό χρόνο και με ωραία γραφικά, αλλά με ανταλλαγή email. Το γιατί κάτι τέτοιο είναι μαζοχιστικό, μπορεί κάποιος να το καταλάβει μόνο αν δοκιμάσει να παίξει τάβλι και ο αντίπαλος κάνει δύο εβδομάδες να παίξει εξάρες! Επειδή όμως εγώ είμαι της σχολής που περιμένει το ουίσκι να ωριμάσει, κάνω τέτοιες ανωμαλίες συχνά. Αν θέλετε να δοκιμάσετε την υπομονή μου, θα με βρείτε στο Richard's Play-By-eMail Server με το userid: qfwfqixeia. Ειδικότης μου κάθε παραλλαγή του τάβλι, αλλά κάπου κάπου παίζω και warship (ναυμαχία), amazons και phutball. Ή για να το θέσω καλύτερα, το μόνο που δε θα με δείτε να παίζω είναι role-playing games. Οι γενναίοι είναι ευπρόσδεκτοι να επεκτείνουν πρόσκληση-πρόκληση σε μάχη όποτε γουστάρουν.

3 Comments:

  • Από τις οδηγίες του παιχνιδού Μαλάκα: "The winning player is entitled to yell "Malaka!" at their opponent after the winning move. In addition, either player is entitled to yell "Malaka!" at their opponent at any point throughout the game, as they see fit." :D

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Fri Nov 25, 09:49:00 PM 2005  

  • Από τις οδηγίες του ίδιου παιχνιδιού, στην ιστορική αναφορά: "Malaka is a Greek word. I assume it means "friend" because that's what all the locals call me when I visit Greece." :-D

    By Blogger Qfwfq, at Fri Nov 25, 10:51:00 PM 2005  

  • Απο τις απαντησεις καποιου ελληνα : "You assume right malaka!"

    *ξερω ξερω ασχετο με το παιχνιδι, απλα ηταν το πρωτο που μου ηρθε ως απαντηση ελληναρα

    By Blogger Anna, at Tue Nov 29, 12:12:00 AM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home