ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Thursday, November 10, 2005

Gogol Bordello



Όχι, μην περιμένετε να σας πω εγώ πολλά για τους τρελλάρες που ακούν στο όνομα Gogol Bordello. Από εσάς περιμένω να μου τα πείτε. Όχι φυσικά αυτά που μπορώ να βρω εύκολα στον γκούγκλη. Τα υπόλοιπα θέλω, τα ενδότερα.

Προσωπικά τους έμαθα ξώφαλτσα, μέσω της ταινίας "Everything Is Illuminated", στην οποία παίζει ο τραγουδιστής τους (δίπλα στο hobbit που λέγεται Elijah Wood) και την οποία περιμένω να δω σύντομα. Κατέβασα όμως κάποια τραγούδια από τη σελίδα τους και είναι άπαιχτα. Ένα συγκρότημα μου έρχεται αμέσως στο μυαλό που έπαιξε με επιτυχία παρόμοιο είδος μουσικής πριν αρκετά χρόνια, οι φοβεροί "Les Negresses Vertes" (τουλάχιστον ήταν φοβεροί πριν πεθάνει ο Helno, μετά τους έχασα). Πάντως οι Gogol Bordello φαίνονται να είναι το ίδιο τρελλαμένοι και είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ καλύτεροι live από ότι στο στούντιο.

Πληροφορίες/γνώμες κανένας?


πι.ες. Και όχι, gogol bordello δεν είναι η χριστοπαναγία που ρίχνω (με χάλια προφορά) κάθε φορά που δε δουλεύει ο γκούγκλης!

πι.ες.2. Και αναρωτιόμουν από την αρχή, ο Manu Chao δε θα σκάσει μύτη? Ε, έσκασε!

3 Comments:

  • Τσέκαρε το ντοκυμαντέρ "Kill Your Idols" (το είχε δείξει και πέρυσι στις Νύχτες Πρεμιέρας) που συγκρίνει την τωρινή post punk σκηνή της Νέας Υόρκης με τη No Wave στα τέλη της δεκαετίας του 70. Μεταξύ άλλων (Black Dice, κλπ) εμφανίζονται και οι Gogol Bordello με αποσπάσματα από συνεντεύξεις και live.Ενδιαφέροντες όντως!

    By Blogger lkrory21, at Thu Nov 10, 08:45:00 AM 2005  

  • Τέλεια! Τέτοια ήλπιζα να ακούσω. Θα προσπαθήσω να βρω το ντοκιμαντέρ που λες. Δεν θυμάμαι να έχει έρθει ποτέ προς τα μέρη μου αλλά δε θα μου ξεφύγει.

    By Blogger Qfwfq, at Thu Nov 10, 09:08:00 AM 2005  

  • "Les Negresses Vertes' i like karga too...
    το ντοκυμαντέρ "Kill Your Idols" to eixa xasei

    By Blogger CD, at Thu Nov 10, 04:33:00 PM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home