ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Monday, November 07, 2005

Μακριά Από Εμένα Χριστιανέ Μου! Τουλάχιστον 40 Εκατοστά!

Μια που το θυμήθηκα σε πρόσφατη συζήτηση, η εξύψωση των πιγκουίνων σε πρότυπα χριστιανικής ζωής από διάφορους συντηρητικούς χριστιανούς (christian fundamentalists στη δημοτική), έχει κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες πτυχές. Για τα βασικά περί της πιο cool τρέλας του χριστιανισμού μετά το κάψιμο των μαγισσών, διαβάστε ένα πολύ καλό παλαιότερο post του Μιχάλη Μητσού. Τα υπόλοιπα θα σας τα αποκαλύψω τώρα εγώ.

Καταρχήν, είμαι σίγουρος ότι οι προαναφερθέντες φανταμενταλιστές χριστιανοί είναι και φανατικοί υποστηρικτές του Linux. Πανέξυπνος αυτός ο Linus Torvalds βρε παιδί μου! Ήξερε τι έβαζε για μασκότ! Όχι πάντως ότι το συγκεκριμένο γεγονός είναι κάτι για το οποίο οι υπόλοιποι υποστηρικτές του καλύτερου λειτουργικού συστήματος θα είναι περήφανοι. Τα oφέλη είναι καθαρά αριθμητικά. Όπως θα έλεγαν και οι ίδιοι οι χριστιανοί: "Αυξάνεστε και πληθύνεστε". Έτσι γερά σύντροφοι, να νικήσουμε το διάβολο που έχει πάρει τη μορφή του ακατανόμαστου Bill (ένας είναι αυτός, ο άλλος Bill είναι απλά ακαταμάχητος).

Το καλύτερο όμως, αυτό που προκάλεσε ρίγη συγκίνησης και έφερε κύματα ενθουσιασμού στις απανταχού εκκλησίες φανταμενταλιστών χριστιανών, ανακοινώθηκε στις αρχές του Οκτωβρίου που μας πέρασε. Οι πιγκουίνοι λέει, κάνουν και θαύματα. Όπου θαύμα, βάλτε εσείς την ικανότητα τους να εκτοξεύουν σκατά σε απόσταση μέχρι και 40 εκατοστών (βάλε-βγάλε καμιά ντουζίνα ανάλογα με τον αέρα) από εκεί που βγαίνουν (κώλος λέγεται, για τους πουριτανούς το λέω). Η ανακάλυψη αυτής της εκπληκτικής ικανότητας απέφερε μάλιστα στους τολμηρούς ερευνητές που την έκαναν, ένα Νόμπελ στον τομέα της δυναμικής ρευστών.

Ανήσυχος στο πνεύμα όπως είμαι, έστειλα κατευθείαν email στον παπά της τοπικής κοινότητας φανταμενταλιστών χριστιανών της πόλης μου, στην οποία περήφανα δεν ανήκω. Του είπα τα πάντα για το λιοντάρι του ζωολογικού κήπου στην προηγούμενη πόλη όπου έμενα. Το συγκεκριμένο λιοντάρι, ευχαρίστως έλουζε με ... γνώση κάθε δεκάχρονο πιτσιρίκο που από απόσταση τριών μέτρων διατύπωνε την εύλογη απορία: "Γιατί μαμάκα ο βασιλιάς των λιονταριών μας γύρισε τον κώλο του και σηκώνει την ουρά του?". Ρώτησα λοιπόν τον ιερέα και διαφωτιστή αν είναι αλήθεια αυτό που λένε, ότι τα λιοντάρια δηλαδή κάνουν μεγαλύτερα θαύματα από τους πιγκουίνους. Η καθησυχαστική απάντηση έφθασε μετά από λίγο: "Μόνο ένα είδος του ζωικού βασιλείου μπορεί να είναι το πραγματικά εκλεκτό Του Θεού. Οι γραφές δεν αναφέρουν τίποτα για λιοντάρια. Η σκατοβροχή είναι δώρο Του Θεού αποκλειστικά στους πιγκουίνους".

Λίγο αργότερα κατηφόρησα προς την εκκλησία του. Ο ίδιος ιερέας, επικαλούμενος με γραφικό τρόπο το θείο χάρισμα των πιγκουίνων, αναφωνούσε με θρησκευτική κατάνυξη "απεταξάμην το σατανά" και καλούσε όλους τους πιστούς να σφίγγονται πιο δυνατά κάθε φορά που επισκέπτονται το ... προσευχητήριο του σπιτιού τους. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έχω αποκλειστικές δηλώσεις του συγκεκριμένου ιερέα ή των πιστών του, γιατί το μικρόφωνο που είχα μαζί μου είχε ακτίνα δράσης μικρότερη των 40 εκατοστών. Τεχνολογία, σου λέει μετά.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home