ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Wednesday, January 04, 2006

Τρίλλημα

Αυτός: Κοίταξε, έχω αυτό το πρόβλημα. Μου συμβαίνει
       συνέχεια. Βγαίνω με κάποια κοπέλα, περνάμε το
       βράδυ στο σπίτι μου, αλλά την επόμενη μέρα μου
       λένε ξαφνικά ότι έχουν αισθήματα προς εμένα.
Αυτή:  Τι θέλεις να πεις, ότι όποια κοπέλα περάσεις τη
       νύχτα μαζί της σε ερωτεύεται?
Αυτός: Ναι, δεν έχει τελειωμό!
Αυτή:

α) Είσαι πολύ τυχερός!
β) Είσαι απίστευτα άτυχος!
γ) Είσαι ο μεγαλύτερος μαλάκας που έχω γνωρίσει!

Διαλέξτε και πάρετε.

3 Comments:

  • Να διαλεξω το γ ή θα προσβαλλω καποιον; Δεινοσαυρακο εσυ εισαι ο ερωτιαρης;; :Ρ

    By Blogger Anna, at Thu Jan 05, 02:05:00 PM 2006  

  • d) Stop fucking blind women.
    Or better yet, try men.

    Ha Ha Ha...ppy New Year Man!

    By Blogger QarcQ, at Thu Jan 05, 05:36:00 PM 2006  

  • Αν θα προσβάλλεις κάποιον? Πολύ ευγενική σε βλέπω την καινούρια χρονιά Άννα :-P. Απορώ όμως πως φαντάστηκες ότι είμαι εγώ ο ερωτιάρης της ιστορίας. Το βρίσκω φοβερά προσβλητικό. Εγώ δε χρειάζεται καν να περάσω τη νύχτα με τις γυναίκες που με ερωτεύονται κάθε λίγο και λιγάκι :-D!

    QarcQ, καλή χρονιά και σε σένα! Έχεις κάνει μακράν τα καλύτερα λογοπαίγνια με τις ευχές στο blog σου. Τι γίνεται όμως αν τον συγκεκριμένο ερωτιάρη τον ερωτεύονται και οι άντρες?

    By Blogger Qfwfq, at Thu Jan 05, 06:51:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home