ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Wednesday, December 28, 2005

Χριστουγεννιάτικες Κόντρες!

- (ντριν ... ντριν)
- Παρακαλώ ...
- Έλα ρε φίλε!
- Επ, τι γίνεται?
- Εγώ καλά είμαι. Για σένα δεν ξέρω!
- Γιατί, έγινε κάτι και δεν το έμαθα?
- Πως θα κάνεις χριστούγεννα μακριά από την Αθήνα?
- Με δάκρυα στα μάτια!
- Εμείς εδώ έχουμε το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο!
- Να το χαίρεστε.
- Και τα καλύτερα ρεβεγιόν!
- Είμαι σίγουρος.
- Και τη μεγαλύτερη πόλη από ζάχαρη!
- Πετιμέζι.
- Και τους καλύτερους κουραμπιέδες!
- ...
- Άσε εκείνα τα τεράστια μελομακάρονα!
- ...
- Έχουμε και κάτι τσουρέκια να!
- Πασχαλινά δεν είναι αυτά?
- Δεν έχει σημασία! Τις γαλοπούλες μας τις έχεις δει?
- Φαντάζομαι.
- Έχουμε και παγοδρόμιο, και κάρουσελ, και ...
- Κοίτα φίλε, ο μόνος τρόπος να με κάνεις να ζηλέψω
  είναι να μου πεις ότι θα κάνεις πρωτοχρονιά με τον Leon
  Segka στο Yoga Bala.
- ... (κλικ)
- Εμπρός? Εμπρός?

2 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home