ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, January 06, 2006

Του Αγίου Δεινόσαυρου!

Έχοντας ...

- Χάσει και τους δύο σκληρούς δίσκους του υπολογιστή
  μου, ταυτόχρονα.
- Μείνει άυπνος 3 μέρες και 3 νύχτες παλεύοντας να σώσω
  τα πολύτιμά μου δεδομένα, χωρίς επιτυχία.
- Πάρει απόφαση το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της
  πρόσφατης δουλειάς μου έχει χαθεί, ανεπιστρεπτί.
- Ετοιμάσει την παραγγελία καινούριου σκληρού δίσκου,
  με δάκρυα στα μάτια.
- Κατεβάσει όποια έκδοση του Linux βρήκα μπροστά μου,
  να έχουμε να πειραματιζόμαστε.


Δοκίμασα ...

- Να λουστώ με Ultrex. Δεν έγινε τίποτα.
- Να εφαρμόσω την τελευταία μέθοδο αντίστροφης
  ψυχολογίας, δοκιμασμένη επιτυχώς επί σειρά ετών
  σε διάφορα μέλη του ανθρωπίνου γένους. Είπα
  στον υπολογιστή μου ότι δεν τον αγαπάω πια!


Ως εκ θαύματος ...

- Οι σκληροί δίσκοι αναστήθηκαν.
- Μπόρεσα να σώσω όσα δεδομένα ήταν σημαντικά.
- Ο υπολογιστής χαίρει προς το παρόν (ξανά) άκρας υγείας.


Έτσι αποφάσισα ...

- Να ονομάσω τον υπολογιστή μου Λάζαρο.
- Να αντισταθώ στον πειρασμό να αλλάξω το όνομα μου
  σε Χριστός.
- Να ανακηρύξω επίσημα την 5η Ιανουαρίου ως ημέρα
  του Αγίου Δεινόσαυρου.
- Να θεωρώ από 'δω και στο εξής τις διάφορες εκδόσεις
  LiveCD του Linux (και ειδκά το KNOPPIX) ως τη
  μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά το ψωμί σε φέτες.


Οι σκληροί δίσκοι μπορούν να τα ξανατινάξουν αν το επιθυμούν. Τώρα είμαι ψυχολογικά και πρακτικά προετοιμασμένος.

3 Comments:

  • xaxaxxa
    ante kala saranta...
    :-p

    By Blogger vatraxokoritso, at Fri Jan 06, 09:12:00 PM 2006  

  • φρόντισε εκτός απο την ψυχολογική προετοιμασία για μελλοντικό χτύπημα να πάρεις και νέους δίσκους..μιας ειναι γνωστό οτι τα 'πλάσματα' αυτά είναι υπουλα...και they'll be back!

    respect!

    By Blogger javapapo, at Fri Jan 06, 09:51:00 PM 2006  

  • Τους περιμένω να τα τεζάρουν ξανά από στιγμή σε στιγμή :-)!

    Αλλά με τα ευαίσθητα δεδομένα σωζόμενα πλέον συχνά και το knoppix να μη χρειάζεται καν σκληρό δίσκο για να τρέξει (το να πω ότι διασώζει τουλάχιστον την ροή της e-mail επικοινωνίας μου, υποτιμά πολύ τις δυνατότητες του), το καθημερινό μου πρόγραμμα δε θα γίνει τόσο μπάχαλο.

    By Blogger Qfwfq, at Sat Jan 07, 01:50:00 AM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home