ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Sunday, May 21, 2006

Έχουμε Γνωριστεί? - Episode IV

Σάββατο μεσημέρι. Κοκκινομούρης δεινόσαυρος τριγυρνάει στο κέντρο της πόλης. Σταματάω σε ένα φανάρι και ετοιμάζομαι να διασχίσω τετραπλή λωρίδα. Το γόνατό μου έχει αρχίσει ήδη να διαμαρτύρεται. Πράσινο για τους πεζούς. Αρχίζω να διασχίζω τη διάβαση σαν μελλοθάνατος και κάπου εκεί κοντά στην τέταρτη λωρίδα, παίρνει το αυτί μου μια μικρή αναστάτωση προερχόμενη από το αυτοκίνητο που είναι σταματημένο μπροστά μπροστά. Συνεχίζω χωρίς να δώσω σημασία και μετά κόπων και βασάνων φτάνω ασθμαίνοντας σε μια μικρή νησίδα. Ένας στενός δρόμος που οδηγεί δεξιά και ένα ακόμα φανάρι με χωρίζουν από το απέναντι πεζοδρόμιο. Το φανάρι των πεζών είναι πιο κόκκινο και από τη μούρη μου, αλλά το ίδιο κόκκινο είναι και το φανάρι για τα αυτοκίνητα. Τα προαιώνια ένστικτά μου αναλαμβάνουν δράση. Το επόμενο δευτερόλεπτο με βρίσκει να διασχίζω αντικανονικά τη διάβαση. Δύο-τρία βήματα πριν πατήσω στο πεζοδρόμιο, ακούγεται βροντερή φωνή Κυρίου στην πλάτη μου.

- Συγγνώμη...!!!

Γυρίζω το κεφάλι απρόθυμα, έτοιμος να απαντήσω με καθόλου ευγενικό τρόπο σε όποιον νομίζει ότι θα μου την πει και από πάνω για το φοβερό έγκλημα που μόλις διέπραξα.

- ...θέλεις να κάνουμε σεξ?

Ένα γυναικείο χαμόγελο με υποδέχεται από το παράθυρο μαύρου αυτοκινήτου, σταματημένου 8-10 μέτρα πιο πέρα, ακριβώς στο σημείο από όπου προερχόταν η αναστάτωση που με είχε παραξενέψει λίγο πριν. Ανήκει σε χαριτωμένο προσωπάκι λίγο μικρότερης ηλικίας από τη δική μου, που το στολίζουν μαύρα μαλλιά μέχρι τους ώμους. Πιο δίπλα, στη θέση του οδηγού, με χαιρετάει ένα δεύτερο γυναικείο χαμόγελο, ιδιοκτησία μιας πιο ηλικιωμένης ξανθιάς. Παραδόξως, η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό μου είναι ότι δεν έχω βρει ακόμα σωματοφύλακα! Η απάντηση που βγαίνει από τα χείλη μου την αμέσως επόμενη στιγμή θα έκανε ακόμα και τον πιο ικανό ρήτορα να λουφάξει.

- Εεε ... χμμφφφφ ... νττττττττ!

Προς απάντησή μου, το χαριτωμένο προσωπάκι συνεχίζει να μου χαμογελά από το κατεβασμένο παράθυρο. Ανάβει πράσινο. Χαμόγελο στο πεζοδρόμιο, γελάκια μέσα στο αυτοκίνητο. Κόρνα. Γελάκια μέσα στο αυτοκίνητο, χαμόγελο στο πεζοδρόμιο. Και άλλη κόρνα. Ανταλλαγή αμήχανων βλεμμάτων μέσα στο αυτοκίνητο, αμήχανη ματιά προς το πεζοδρόμιο. Πρώτη, γκάζι. Κλεφτή ματιά προς το πεζοδρόμιο. Το χαριτωμένο χαμόγελο χάνεται στο τέλος του δρόμου.

12 Comments:

  • Συγγνώμη αυτά συμβαίνουν στ'αλήθεια ή τα είδες στον ύπνο σου και θες να μας το παίξεις και καλά φοβερός γκομενοδεινόσαυρος;;;
    Ρε δεινόσαυρε, νομίζω πως δεν είναι το γόνατό σου που έχει πρόβλημα αλλά το μυαλό σου!

    By Blogger Кроткая, at Sun May 21, 07:03:00 PM 2006  

  • Το βρήκες krot, τα έβγαλα όλα από το μυαλό μου. Και το post τo ανέβασα όντως για να κοκορευτώ και να δείξω οτι είμαι φοβερός γαμιάς.

    By Blogger Qfwfq, at Sun May 21, 07:11:00 PM 2006  

  • :P σε πειράζω, ρε, κακό είναι; μην θυμώνεις!!!
    μα πού πας και πέφτεις συνέχεια πάνω σε τρελούς;

    By Blogger Кроткая, at Mon May 22, 11:45:00 AM 2006  

  • Διενοσαυράκι μου κρατάς μούτρα;;;;

    By Blogger Кроткая, at Tue May 23, 12:46:00 PM 2006  

  • Οχι ρε krot, τι μούτρα να σου κρατάω?

    By Blogger Qfwfq, at Tue May 23, 03:17:00 PM 2006  

  • Και σένα σε παιδεύουν Amelie μου? Τι να πεις, γυναίκες, πεταμένα λεφτά. :-P

    By Blogger Qfwfq, at Tue May 23, 08:44:00 PM 2006  

  • moutra mou kaneis, kai me stenaxwreis ki esu re deinosavraki...

    By Blogger Кроткая, at Wed May 24, 12:05:00 AM 2006  

  • Και τώρα στο chat μου κάνεις αντίποινα? :-P

    Πολύ γράψιμο ρε παιδί μου!

    By Blogger Qfwfq, at Wed May 24, 02:00:00 AM 2006  

  • sorry ρε, αλλά όταν είδα πως μου μίλησες (δεν ήμουν εκεί, στο είπα), ήσουν εσύ εκτός. Όχι δε σου κάνω αντίποινα. Μάλιστα, όσο κοιτάω τη φωτογραφία σου την κοκκινομούρικη, πραγματικά εντυπωσιάζομαι από την δεινοσαυρική σου ομορφιά!!

    By Blogger Кроткая, at Wed May 24, 12:21:00 PM 2006  

  • Εναλλακτικές απαντήσεις στο δεύτερο μέρος του τελευταίου σχολίου. Krot, διαλέγεις και παίρνεις:

    1. Είδες, τέτοια λες και αν μετά απαντήσω και εγώ αναλόγως, θα βγω πως σου κρατάω μούτρα.

    2. Άρα έχει δίκιο η Amelie!

    3. Α, γι' αυτό δεν πιστεύεις λέξη από το post, επειδή με έχεις δει!

    4. Δηλαδή εγώ τώρα θα πρέπει να σταματήσω να παίζω βελάκια στη δικιά σου φάτσα?

    By Blogger Qfwfq, at Wed May 24, 01:17:00 PM 2006  

  • μα λέω την αλήθεια και μόνο την αλήθεια, δεινόσαυρέ μου!

    Παραδίνομαι!

    By Blogger Кроткая, at Wed May 24, 04:27:00 PM 2006  

  • Σε πιστεύουμε.

    By Blogger Qfwfq, at Wed May 24, 05:50:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home