ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Wednesday, May 03, 2006

Το Αριστερό Μου Πόδι

Κατά την παράδοση του χόκεϋ επί πάγου (τι είναι τούτο θα μου πείτε και καλά θα κάνετε, αλλά αφήστε με εμένα στον κόσμο μου), όπου όλοι οι τραυματισμοί κατά τη διάρκεια των playoffs ανάγονται σε upper-body και lower-body injuries (κατατοπιστικότατο αλλά πάλι καλά που αποκαλύπτουν και αυτό με τόσο ξύλο που πέφτει), ο υποφαινόμενος δεινόσαυρος μόλις "κληρονόμησε" ένα lower-body injury. Για να μην πάει ο νους σας στο πονηρό, έχετε δει κουτσό δεινόσαυρο? Δεν είναι ωραίο θέαμα! Να έλεγα ότι έπαθα κανένα κάταγμα στο μετατάρσιο όπως ο Rooney και να κλαίει για μένα ολόκληρη χώρα καλά θα ήταν. Μηνίσκος μου "μυρίζει" όμως και στα καλά καθούμενα μάλιστα (χμμμ, όχι ακριβώς καθούμενα αλλά αυτό ίσως εξεταστεί σε μελλοντικό post). Μάλλον το γόνατό μου δεν άντεξε την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι μου! Η επάνοδος στα γήπεδα υπολογίζεται σε 4-6 μέρες ή 4-6 εβδομάδες αν ο γιατρός αποδειχθεί "χασάπης" ή 4-6 μήνες αν ο προπονητής με πιέσει να επιστρέψω νωρίτερα και πάθω καμιά υποτροπή! Ευχές και κατάρες δεκτές.

5 Comments:

  • Ρε δεινοσαυρε!!
    Συγνωμη κιολας, αλλα που σκατα εχεις δει εσυ δεινοσαυρο να παιζει χοκεϋ επι παγου;;; Ημαρτον!! Μα δεν ταιριαζει η κοκκινη ουρα με την στολη! Τωρα θα μου πεις, μαλλον δεν καταλαβα καλα, και μαλλον δεν παιζεις χοκεϋ... τοτε πες μας κι εσυ πως το κληρονομησες ντε, εκει ειναι το ζουμι, να γελασει κι ο καθε πικραμενος!!! Δεινοσαυρος ακροβατης; Ποδοσφαιριστης wanna-be-ronnie (yeah, you wish!); Holiday on ice με κολητο λυκρα ροζ παντελονακι; Πωωω... ασε μη μας λες καλυτερα, εχει περισσοτερο γελιο να το φανταζομαστε! :D

    Ααααα!!! Περαστικα σου ειπα;; :)

    By Blogger Anna, at Wed May 03, 09:52:00 AM 2006  

  • Με πρόλαβε η άννα. Δεν είναι πράγματα αυτά για δεινόσαυρους. Απορώ ποιος σ' έμπλεξε. Περαστικά ;-)

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Wed May 03, 09:56:00 AM 2006  

  • Και ποιος σε μάτιασε λοιπόν; Πάντως έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες. Κάνε τους περιπάτους σου, ασχολήσου με το κομπιούτε ρκια το μπλογκ, κάνέ πιο νορμάλ για δεινόσαυρο πράγματα, κι άσε το χόκεϋ και το μπάντμιντον για άλλους!

    Περαστικά, όπως και να χει!

    Αννα, καλό! Κόκκινος δεινόσαυρος με κολλητό λύκρα ροζ παντελονακι! και κολλητό τυρκουάζ φανελάκι!! Σουπερ!

    By Blogger Кроткая, at Wed May 03, 12:19:00 PM 2006  

  • Καταρχήν, ευχαριστώ άπαντες για τις ευχές, αν και της Άννας περισσότερο προς κατάρα πηγαίνει, όπως συνήθως!

    Αλλά τι βλέπουν τα ματάκια μου? Όλοι με το μέρος της Άννας ρε παιδιά? Βεεμωθ, και εσύ? Ούτε από συγγενές παχύδερμο δεν έχω λίγη συμπαράσταση?

    Άννα, δε σου αποκαλύπτω τίποτα, εκεί να σκάσεις! Θα προσπεράσω το κακιασμένο σχόλιο που άφησες, εκτός από το σημείο που μου τη λες για το ποδόσφαιρο. Θα πω μόνο ότι το (τραυματισμένο) αριστερό μου πόδι είναι το "καλό", δηλαδή αυτό με το οποίο κλωτσάω (όχι μόνο μπάλλες!), και ως γνωστόν, είμαστε λίγοι και εκλεκτοί! Eat my dust, Rooney!

    Krot, έκανε η μαμά μου το επιστημονικό πείραμα με το λάδι και έβγαλε ότι είμαι ματιασμένος! Κάτι μου λέει ότι εσύ με μάτιασες! Δοκιμάζω την τύχη μου σε αθλήματα o δυστυχής μήπως και εντυπωσιάσω τις δεινοσαυρίνες, γιατί αν περιμένω από το blog και τα κομπιούτερ, ζήσε Μάη μου!

    Και προς τις δύο κυρίες, χαίρομαι που πρωταγωνιστώ στις kinky φαντασιώσεις σας και ας μου βάζετε (ή βγάζετε) ότι ρούχα θέλετε! Βοηθείστε με λιγάκι όμως ... τι είναι το λύκρα και το τυρκουάζ? Αρσενικός δεινόσαυρος είμαι, δε σκαμπάζω από τέτοια :-P.

    By Blogger Qfwfq, at Wed May 03, 06:38:00 PM 2006  

  • lykra: yfasma opws afto twn magio.
    tyrkouaz:xrwma pou moiazei me anoixto galazio

    asxete deinosavre...
    ftou na mi se matiasw!

    By Blogger Кроткая, at Wed May 03, 09:31:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home