ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Thursday, October 20, 2005

Βαριέστε? Το Google Είναι Εδώ!

Σήμερα είναι μια από αυτές τις μέρες. Τις μέρες που βαριέμαι απίστευτα. Που δεν έχω την ενέργεια ούτε καν να ανοιγοκλείσω τα βλέφαρα μου. Το μόνο που με κρατάει μακριά από το κρεβάτι μου είναι το γεγονός ότι είμαι στη δουλειά, κολλημένος μπροστά σε έναν υπολογιστή. Κοιτάζω το ρολόι και έχω χαραμίσει αισίως 15 λεπτά ρυθμίζοντας την καρέκλα μου και άλλα 30 ρυθμίζοντας την οθόνη του υπολογιστή. Αν έμαθα κάτι όλα αυτά τα χρόνια παρέα με έναν υπολογιστή, είναι ότι η οθόνη πρέπει να είναι σωστά ρυθμισμένη αλλιώς τα χρώματα στην πασιέντζα φαίνονται χάλια. Σήμερα όμως δεν μπορώ να παίξω. Απαιτεί αρκετή ενέργεια. Άσε που τριγύρω υπάρχουν "περίεργα" μάτια που εντοπίζουν αμέσως ότι δεν είναι παράθυρο του Word ή του Internet Explorer. Θα πρέπει να λουφάρω έξυπνα.

Ανοίγω τον IE και μπαίνω στο google. Ψάγνω για το επίθετό μου, στην αρχή στα αγγλικά. 23.900 αποτελέσματα. Τόσοι πολλοί είμαστε στην ξενιτιά? Δοκιμάζω στα ελληνικά. Με τόνο: 393, χωρίς τόνο: 407, χωρίς τόνο αλλά κεφαλαία: 243. Αρχίζω να αναρωτιέμαι αν εκεί στην Καλιφόρνια ξέρουν τι κάνουν. Θυμάμαι μια συμβουλή για απόκτηση κύρους στο Internet και αρχίζω μια αναζήτηση για domains που χρησιμοποιούν το επίθετό μου. Από τα 125 που τσεκάρω, τα 27 είναι ήδη πιασμένα. Το .gr παραδόξως είναι διαθέσιμο. Άσε, μάλλον θα περιμένω να εγκριθεί η κατάληξη xxx. Εντελώς ανεξήγητα θυμάμαι μια παλιά γκόμενα. Ψάχνω όλες τις παραλλαγές του ονόματος της που μπορώ να σκεφτώ. Τίποτα. Που να κρύβεται? Το προσπερνάω γρήγορα, έτσι και αλλιώς μπάζο ήταν. Αρνούμαι ευγενικά την πρόσκληση από το διπλανό γραφείο για μεσημεριανό. Έχω πολύ δουλειά. Φροντίζω όμως να εκφράσω φωναχτά την απορία μου για το που βρίσκουν χρόνο κάποιοι για φαγητό.

Επιστρέφω στους δελφούς του Internet. Τι έλεγε το άρθρο που διάβαζα χτες στην εφημερίδα? Α ναι, ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε το Διαδίκτυο για επιμορφωτικούς σκοπούς. Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την ορθογραφία οπότε αποφασίζω να δοκιμάσω την τύχη μου. Πληκτρολογώ με περιέργεια. "μηνυμα": 3.460.000 αποτελέσματα, "μυνημα": 82.000. Ε, δε γίνεται να υπάρχουν εκατομμύρια ανορθόγραφοι. Δοκιμάζω ξανά. "κυνηγι": 207.000, "κηνυγι": 6.810. Καλή φάση. Μην τα μάθουμε όλα με τη μία όμως. Μου κατεβαίνει φαεινή ιδέα. Πατάω προσεκτικά όλα τα πλήκτρα που παράγουν χαρακτήρες, με τη σειρά από πάνω προς τα κάτω και από τα αριστερά προς τα δεξιά. 4.350 εξυπνάκηδες. Ναι, αλλά πόσο εξυπνάκηδες? Επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασία αλλά αντίστροφα, από κάτω προς τα πάνω και από δεξιά προς τα αριστερά. Μόνο 56 αποτελέσματα. Όχι παίζουμε!

Σκέφτομαι τι άλλο να δοκιμάσω. Θυμάμαι μια χιουμοριστική στήλη σε ένα περιοδικό που ανέφερε ότι κάποιος, εν μέσω πυρετώδους εργασίας, έκανε αναζητήσεις προσθέτοντας "a" στο τέλος της λέξης "banana". Αποφασίζω να δοκιμάσω κάτι παρόμοιο. Το "bananana" επιστρέφει 35.500 αποτελέσματα. Πολύ κοινότυπο. "banananana": 10.100, "bananananana": 3.250. Αρχίζω να δυσκολεύομαι να κρατήσω το λογαριασμό με τα επιπλέον "na". Ακόμα και το "banananananananananananana" εμφανίζεται 166 φορές. Μετά από 39 προσθήκες του "na", η λέξη δεν εμφανίζεται πουθενά. Ευχαριστημένος, κοιτάζω το ρολόι. Πότε πήγε κιόλας τέσσερις? Γρήγορα που περνάει η ώρα όταν κάνεις κάτι δημιουργικό! Κλείνω τη σελίδα του google και σκέφτομαι το κρεβάτι μου. Μια ώρα πήξιμο στην κίνηση και θα είμαι εκεί. Τουλάχιστον θα έχω αρκετό χρόνο να σκεφτώ τι άλλες αναζητήσεις να κάνω αύριο.

8 Comments:

  • θα πρέπει να βαριέσαι πολύ ε?

    By Blogger dgalanis, at Thu Oct 20, 07:37:00 PM 2005  

  • Είπαμε, "απίστευτα".

    By Blogger Qfwfq, at Thu Oct 20, 07:43:00 PM 2005  

  • xaxaxa...courage mon cher

    By Blogger CD, at Thu Oct 20, 10:11:00 PM 2005  

  • 8α πώ ψέμματα αν ισχυριστώ οτι δε το έχω κάνει αυτό που λές. Ωστόσο πρέπει να μπείς μεσα στη μπανιέρα και να κόψεις τις φλέβες σου με ένα bic.

    By Anonymous Anonymous, at Thu Oct 20, 10:15:00 PM 2005  

  • cd, thank you my dear!

    prakasrel, τα αίματα τα φοβάμαι. Αλλά αύριο που θα πάω στη δουλειά θα δοκιμάσω πόσα "c" μπορώ να προσθέσω στο τέλος του "bic" μέχρι να μη βρει τίποτα ο γκούγκλης.

    By Blogger Qfwfq, at Thu Oct 20, 11:27:00 PM 2005  

  • Συσωραίος! :)

    By Blogger Your Man, at Fri Oct 21, 02:45:00 AM 2005  

  • Καλα εισαι απιστευτος! Να μην αγχωνομαι δηλαδη αδικα που εχω περασει μερες και μερες χωρις να δουλεψω ουτε 5 λεπτα (αλλα μπροστα στην οθονη φυσικα ολοκληρο 8ωρο, μην καρφωθουμε κιολας)!
    Ο γκουγκλης ειναι Θεος. Κι εγω που βαριεμαι και συχνα...αγαλμα του εχω κανει στο γραφειο!

    By Blogger Anna, at Fri Oct 21, 10:06:00 PM 2005  

  • anna, απλώς θεός ο γκούγκλης? Ημίθεος και βάλε είναι! Πιστεύω ότι όποιος γράψει τώρα ένα βιβλίο για την τέχνη της λούφας στη δουλειά θα πρέπει να αφιερώσει τουλάχιστον ένα κεφάλαιο στον γκούγκλη.

    By Anonymous Anonymous, at Sat Oct 22, 12:54:00 AM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home