ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, November 11, 2005

Insomnia

Στο αφεντικό: Κάνω 8ωρες υπερωρίες κάθε βράδυ.
Στα αδέλφια: Νοσταλγώ την Ελλάδα και δε μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια.
Στη μητέρα: Κάποια θα με μάτιασε πάλι και δε μπορώ να κλείσω μάτι. Ξεμάτιασέ με λίγο ρε μάνα! (Μάνα: Ε, πως να μη σε ματιάσουν οι λυσσάρες καμάρι μου! Κάτσε να φωνάξω και τη θεια σου. Ξεματιάζει καλύτερα αυτή!)
Στους φίλους: Ξημερώνομαι κάθε βράδυ σε κάτι κωλόμπαρα.
Στους κολλητούς (overseas): Άλλαξα το ωράριό μου για να βρισκόμαστε πιο εύκολα στο Ίντερνετ.
Σε πρώην γκόμενες: Καλύτερη από εσένα στο κρεβάτι. Και αχόρταγη! Δε με αφήνει να κλείσω μάτι κάθε βράδυ.
Σε νυν γκόμενες: Σκέφτομαι τη σχέση μας και δε με πιάνει ο ύπνος.
Σε νυν γκόμενες (overseas): Μου λείπεις πολύ. Δε μπορώ να κλείσω μάτι χωρίς εσένα δίπλα μου!
Σε υποψήφιες γκόμενες: Μόλις χώρισα από μια μακροχρόνια σχέση και δε μπορώ να κοιμηθώ καλά τα βράδια.
Σε χαζογκόμενες: Μπορώ να αντέξω όλη νύχτα. Και δύο και τρεις φορές αν θέλεις. Ορκίζομαι!
Στο IKEA: Το στρώμα που μου πουλήσατε είναι χάλια. Απαιτώ αποζημίωση εδώ και τώρα!
Στον ψυχίατρό μου: Βλέπω κάτι περίεργα όνειρα και φοβάμαι να κοιμηθώ!
Στον Κόμη Δράκουλα: Στη διάθεσή σου Αφέντη!

Στον εαυτό μου: I can get no sleep!

4 Comments:

  • ti mas les overseas??mmmmm

    try a cup of tilio next time or a fuckin chamomeleon

    By Blogger CD, at Fri Nov 11, 04:32:00 PM 2005  

  • Μουγκρίζουμε? Και είναι και Παρασκευή ... ΣουΚου έρχεται, ντροπή!

    By Blogger Qfwfq, at Fri Nov 11, 04:39:00 PM 2005  

  • Αυτο θα πει ολοκληρωμενη αναλυση, σε δεκαπεντε επιπεδα! Τα λεφτα που χαλας στον ψυχιατρο βλεπω δεν πανε χαμενα :)

    Μηπως κανα Lexotanil θα βοηθουσε; Ειναι και δυσκολη η περιπτωση σου για ενα απλο χαμομηλι. Προβατακια εχεις μετρησει; Εστω πιγκουινακια.

    By Blogger Anna, at Sat Nov 12, 04:24:00 PM 2005  

  • "Αυτο θα πει ολοκληρωμενη αναλυση, σε δεκαπεντε επιπεδα! Τα λεφτα που χαλας στον ψυχιατρο βλεπω δεν πανε χαμενα :)"

    Μάλλον θα πρέπει να απολύσω τον ψυχίατρό μου και να προσλάβω εσένα για ψυχοθεραπεία. Εδώ έχεις ήδη εισχωρήσει στο υποσυνείδητό μου και ξέθαψες 15ο επίπεδο ανάλυσης!

    "Μηπως κανα Lexotanil θα βοηθουσε;"

    Δεν γνωρίζω γιατρέ από αυτά, έχει παρενέργειες το Lexotanil σε δεινόσαυρους?

    "Προβατακια εχεις μετρησει; Εστω πιγκουινακια."

    Μπα ... μετράω δεινοσαυράκια αλλα δε γίνεται τίποτα!

    By Blogger Qfwfq, at Sat Nov 12, 05:33:00 PM 2005  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home