ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, December 02, 2005

Euskal Herria

Συμβαίνει σε όλους τους ποδοσφαιρόφιλους κατά τη γνώμη μου. Ανεξάρτητα από χώρα καταγωγής, υπάρχει στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ποδοσφαιρικά ανεπτυγμένες χώρες μια ομάδα που συμπαθείς. Δε χρειάζεται φυσικά να είναι κανείς ειδικός στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα για να συμβαίνει αυτό. Για μερικούς η απόφαση είναι συνειδητή και πηγάζει από βαθιά γνώση της ποδοσφαιρικής ιστορίας μιας χώρας. Για άλλους αρκεί μια στοιχειώδης ή μερικές φορές και καθόλου γνώση των ποδοσφαιρικών πεπραγμένων. Απλά υπάρχει κάτι που όπως λέμε σου κάνει κλικ με κάποια ομάδα. Σε όλες τις περιπτώσεις όμως υπάρχει μια σταθερά. Συμπαθείς μια ομάδα ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα και την πορεία της στο πρωτάθλημα. Με αφήνουν δηλαδή παντελώς αδιάφορο όποιοι υποστηρίζουν μια ομάδα επειδή κερδίζει πολλούς αγώνες και είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν συλλογική προτίμηση αμέσως μόλις αλλάξει η τύχη της ομάδας.

Γιατί τα αναφέρω όλα αυτά? Μα για να αποκαλύψω ότι στην Ισπανία η ομάδα που χαίρει της προτίμησής μου είναι η Athletic Bilbao. Αφορμή για αυτή τη συνταρακτική αποκάλυψη αποτέλεσε ένα πρόσφατο άρθρο του contra.gr για το ποδόσφαιρο των Βάσκων. Αν τώρα με ρωτήσετε ποιος είναι ο λόγος για αυτή μου την προτίμηση, θα σας απαντήσω ότι απλά δεν ξέρω. Σίγουρα δεν είναι κάποιος συγκεκριμένος παίκτης, παλαιότερος ή τωρινός, αν και στην τωρινή ομάδα υπάρχουν παικταράδες όπως ο Etxeberria και ο Yeste. Σημαντικό ρόλο ίσως παίζει ο "χαρακτήρας" των Βάσκων και ο δικός μου. Αυτό όμως δεν εξηγεί γιατί υποστηρίζω τη Bilbao και όχι για παράδειγμα τη Real Sociedad. Ίσως πάλι το γεγονός ότι η Bilbao επιμένει να στηρίζεται αποκλειστικά σε βάσκους ποδοσφαιριστές να με γοητεύει περισσότερο από ότι νομίζω. Σε κάθε περίπτωση, η καρδιά μου είναι με την Athletic Bilbao και μια μετακόμισή μου στην Ισπανία θα με έβρισκε πολύ πιο εύκολα στο Μπιλμπάο από ότι για παράδειγμα τη Βαρκελώνη ή πολύ περισσότερο τη Μαδρίτη.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home