ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Friday, February 24, 2006

Κάτι Μου Λέει Πως Δε Σε Θέλει Το Ζάρι Σήμερα!




Κρυμμένα μηνύματα μπορεί να ανακαλύψει κάποιος παντού. Στα άστρα, σε τραπουλόχαρτα, στη βίβλο, σε τραγούδια, σε πίνακες ζωγραφικής, στην καθημερινή ζωή και όπου αλλού μπορεί να φανταστεί κανείς. Όταν όμως τα υποσυνείδητα μηνύματα είναι τόσο ολοφάνερα και εμφανίζονται μάλιστα μπροστά σου δύο φορές, θέλεις δε θέλεις θα τα αναγνωρίσεις. Εκτός και αν το τάβλι ήθελε να πει κάτι διαφορετικό στον θηλυκό αντίπαλό μου, πέρα από το γεγονός ότι τις συγκεκριμένες ημέρες δεν την ήθελε το ζάρι!

(Επειδή μπορώ να φανταστώ τι με περιμένει, παραδέχομαι με ντροπή ότι συνολικά στα παιχνίδια είμαι από κάτω, αλλά τουλάχιστον εμένα το τάβλι δεν μου την είπε ποτέ :-D)

1 Comments:

  • Παίζω κάπου κάπου, ναι. Παλιότερα έπαιζα πιο συχνά αλλά τελευταία μπαίνω συνήθως όταν έχω ήδη κανονίσει ματς με κάποιον. Το nick που χρησιμοποιώ τώρα είναι "bilbao" :-D. Το δικό σου?

    Μια που είπα Bilbao, ανάσανε λίγο η ομάδα, έτσι?

    By Blogger Qfwfq, at Fri Feb 24, 03:47:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home