ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Saturday, January 28, 2006

Βιβλικές Αποκαλύψεις

Από μικρός ήμουν πολύ περίεργος (και πανέξυπνος, εντάξει ρε μάνα!). Θυμάμαι όταν ήμουν περίπου εκατό χρονών, αμούστακος δεινόσαυρος ακόμα, είχα ήδη πάρει χαμπάρι τη συνωμοσία εναντίον μου. Το είχα πει μάλιστα και στη μητέρα μου ένα μεσημέρι. "Πως μπορεί ο κύριος Δαρβίνος να εξηγήσει το γεγονός ότι εγώ έχω κόκκινη μούρη? Δε μπορεί φυσικά, άρα είμαι έργο ενός άλλου κυρίου, εκείνου με το κεφαλαίο κάπα". Βέβαια τότε δεν ήμουν ακόμη τόσο κοκκινομούρης. Ας όψονται οι σφαλιάρες του πατέρα μου όταν το απόγευμα του ψιθύρισε η μητέρα τι της είχα πει για τα παιχνίδια που παίζανε όλοι αυτοί οι λεγόμενοι επιστήμονες στις πλάτες μου.

Εγώ όμως δεν απογοητευόμουν. Θυμόμουν τις ιστορίες που μου έλεγε ο παππούς για τον προ προ προ προ προ πάππου μου, που είχε κάνει μούτσος σε ένα καρυδότσουφλο, και έκανα όνειρα για μακρινά ταξίδια που θα με πήγαιναν στους τόπους των προγόνων μου. Που να φανταζόμουν όμως ότι ο καπετάν Νώε που έσωσε τη ζωή του 5-προ πάππου μου ήταν στην πραγματικότητα ο γνωστός και μη εξαιρετέος ΝΩΕ? Τα μάτια μου τα άνοιξε το Μουσείο Γήινης Ιστορίας, το οποίο παρέχει αδιάσειστες αποδείξεις ότι ο πρόγονός μου ήταν μούτσος στην κιβωτό του ΝΩΕ, μαζί μάλιστα με την 5-προ γιαγιά μου. Με χαρά έμαθα επίσης ότι οι δεινόσαυροι έζησαν πράγματι την ίδια εποχή με τους ανθρώπους. Γιατί δηλαδή, μήπως είχατε την εντύπωση ότι γράφω αυτό το blog από το παρελθόν ή τίποτα τέτοιο? Αφήστε που 29 εκδότες της βίβλου συμφωνούν ότι ο λόγος που βρίσκομαι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού είναι ότι με έχετε πρήξει εσείς τα ανθρωποειδή.

Εκμεταλλευόμενος αυτό εδώ το βήμα, θα ήθελα κλείνοντας να καταγγείλω τον κύριο ΒΕΕΜΩΘ. Να τον ξεσκεπάσω είναι μάλλον η σωστή έκφραση και να αποκαλύψω το πραγματικό του πρόσωπο. Ο ίδιος ισχυρίζεται τόσο καιρό ότι είναι βιβλικό παχύδερμο και για να ρίξει στάχτη στα μάτια μας λέει να μην τον μπερδεύουμε με ιπποπόταμους και τέτοια. Εγώ όμως τώρα ξέρω ότι στην πραγματικότητα είναι δεινόσαυρος, ένας Βροντόσαυρος για την ακρίβεια, και μάλιστα συγγενής μου. Διαβάστε και μόνοι σας τα αδιάψευστα στοιχεία στην τελευταία παράγραφο της σχετικής σελίδας. Γιατί κρύβεστε λοιπόν κύριε ΒΕΕΜΩΘ και απαρνιέστε το δεινοσαυρικό παρελθόν σας? Ντροπή σας!

2 Comments:

  • Κύριε Qfwfq,

    Κατηγορηματικά δηλώνω ότι ουδέποτε επιβιβάστηκα στην Κιβωτό και ουδεμία σχέση έχω με τους συμπαθείς βροντόσαυρους. Φοβάμαι πως άθελά σας πέσατε θύμα πλάνης την οποία υποθάλπει και η - κάπως υπερβολική, ομολογώ - προφητική περιγραφή. Δεν σας κατηγορώ, φυσικά, καθώς θεωρώ ότι τα κίνητρά σας ήταν κατά βάση δίκαια και αφορούσαν την αποκατάσταση της επιστημονικής αλήθειας και της ιστορίας του είδους σας. Έχω κατά καιρούς έρθει αντιμέτωπος με απείρως ανακριβέστερες απεικονίσεις μου, στις οποίες η κερδοσκοπική πρόθεση ήταν ενοχλητικά προφανής. Ωστόσο, με τον καιρό κατάφερα να το συνηθίσω και είμαι σε θέση αυτή τη στιγμή να σας προτρέψω να αγοράσετε κάποια προσωπικά δωράκια με το όνομά μου (έστω κι αν φέρουν μια αποτυχημένη καρικατούρα μου) και να τα προσφέρετε στις φιλενάδες σας με την πρώτη ευκαιρία. Ίσως, διαδίδοντας με αυτόν τον τρόπο το όνομά μου στον γυναικείο πληθυσμό, εξιλεωθείτε κάποτε για την βιαστική σας κρίση.

    Φιλικά,
    Βεεμώθ

    By Blogger ΒΕΕΜΩΘ, at Sat Jan 28, 07:39:00 PM 2006  

  • Κύριε Βεεμώθ,

    Τα δωράκια που προτείνετε ανέβηκαν αμέσως στην κορυφή της λίστας των δώρων που απλόχερα δίνω στις φιλενάδες μου. Εσείς θεωρείτε τη συγκεκριμένη απεικόνισή σας αποτυχημένη, αλλά προσωπικά (και μετά από ενδελεχή μελέτη του σχετικού εδαφίου) βρίσκω ότι ταιριάζει απόλυτα με την περιγραφή του κυρίου Ιώβ. Μπορεί τελικά να μην είστε πρόγονός μου, αλλά να είστε σίγουρος ότι από 'δω και πέρα θα συμβάλλετε με τον καλύτερο τρόπο στη διαιώνιση του είδους μου.

    Με αιώνια ευγνωμοσύνη,
    Qfwfq

    By Blogger Qfwfq, at Sun Jan 29, 05:13:00 AM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home