ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Monday, November 14, 2005

Απεχθάνεται - Λατρεύει



Ρε τι θυμήθηκα πάλι! Εκεί που έχω δει όλες τις ταινίες στο σπίτι από εφτά φορές και πάνω και αναρωτιέμαι αν αξίζει τον κόπο να σύρω την κορμάρα μου μέχρι το κοντινότερο video club, ξεθάβω από ένα συρτάρι τη φοβερή Amelie. Φυσικά υπήρχαν καλοί λόγοι που η συγκεκριμένη ταινία ήταν μέχρι τώρα καταχωνιασμένη στα άδυτα του σπιτιού, αλλά όλες οι πληγές κλείνουν με το πέρασμα του χρόνου. Οπότε η τρομερή γαλλιδούλα βρήκε το δρόμο της προς το βίντεο μου για δεύτερη φορά σε 4 χρόνια. Εμπνευσμένος λοιπόν από την πανέξυπνη αρχή της ταινίας, βγάζω στο blog τα εσώψυχα μου και αποκαλύπτω όλα όσα είμαι σίγουρος ότι θέλατε να μάθετε για εμένα αλλά φοβόσασταν να ρωτήσετε!

Απεχθάνεται:

- Τις ντομάτες στα γεμιστά.
- Όταν στις ταινίες κάποιος χτυπάει το κουδούνι ή
  την πόρτα και περιμένει να ανοίξουν μέσα σε δύο
  δευτερόλεπτα.
- Τα email που τελειώνουν με την αποφώνηση "Cheers".


Λατρεύει:

- Τα κομμάτια κάθε λογής πίτας που έχουν κόρα, αυτά
  δηλαδή που προέρχονται από τις πλευρές του ταψιού.
  Αν τυχόν μου δώσετε και γωνία, γίνομαι σκλάβος σας!
- Τους ήχους που παράγει ένα Theremin.
- Να συλλέγει οτιδήποτε έχει σχέση με δελφίνια.


Θα μπορούσα να αναφέρω περισσότερα σε κάθε κατηγορία, αλλά νομίζω ότι 3 είναι αρκετά. Και μιας και στην ταινία παίζει ο μέγας σκηνοθέτης του "La Haine", Mathieu Kassovitz, κλείνω με κάτι που έχει πει:

"I don't know if it's really important, or intelligent even, when people say to me I'm a white Spike Lee, because they said to Spike Lee you're a black Woody Allen."

1 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home