ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Saturday, December 17, 2005

Αυτό Δεν Είναι Ενα Ερωτικό Γράμμα

Είναι ένα οργισμένο γράμμα. Επειδή μου τη δίνει να με παίρνει φίλη μου τηλέφωνο Παρασκευή απόγευμα από 6000 χιλιόμετρα μακριά και επί δύο ώρες να μου λέει στο εντελώς ξεκάρφωτο ότι με αγαπάει (με την ερωτική έννοια). Επειδή μου χάλασες όχι μόνο το σαββατοκύριακο αλλά και τις διακοπές των Χριστουγέννων. Επειδή είναι Σάββατο μεσημέρι και ακόμα βγάζω καπνούς από τα αυτιά. Επειδή αν οι Θεοί του Ολύμπου είναι έστω και λίγο με το μέρος μου, κάποια μέρα θα δεις τυχαία αυτό το post και με τα λίγα ελληνικά που γνωρίζεις θα το διαβάσεις και θα καταλάβεις. Αυτό το γράμμα είναι για σένα S. Πάρε να 'χεις λοιπόν.

- Για τότε που με έπαιρνες τηλέφωνο πριν μπεις στο λεωφορείο για να επιστρέψεις από τις διακοπές και μου έλεγες να σε περιμένω στο γνωστό μέρος για να τα πούμε αμέσως μόλις φτάσεις. Και όταν εγώ, έχοντας περιμένει μάταια επί ώρες ερχόμουν να σε βρω, σε έβλεπα να τα πίνεις με κάθε άσχετο γνωστό σου και να με ρωτάς γιατί σε γυρεύω. Όταν ξεχωρίζεις κάποιον από τον περίγυρό σου και τον φέρνεις πιο κοντά σου, κάντο συνειδητά και όχι επειδή ξύπνησες στραβά το πρωί ή έχεις πάλι περίοδο και έχει γίνει μπουρδέλο ο ψυχισμός σου.

- Για τότε που, έχοντας τρελαθεί που εγώ δε σου τα έριχνα για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου, είχες αρχίσει να κολλάς το "φίλε μου" σε κάθε πρόταση που μου έλεγες και κάθε email που μου έστελνες, για να δεις αν θα "τσιμπήσω" και πως θα αντιδράσω. Θα μπορούσες να με πεις μουρόχαβλο ή μαλάκα και τώρα να είμαστε μαζί. Από τη στιγμή όμως που χρησιμοποίησες τη φιλία με τόσο πονηρό και υποκριτικό τρόπο, μην περιμένεις να είμαι δίπλα σου. Κατάλαβε επιτέλους ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο οφθαλμοφανές από γυναίκα που νομίζει ή θέλει να νομίζει ότι τη γουστάρεις και επειδή δεν κάνεις τίποτα σε αποκαλεί ξαφνικά "φίλο" για να δει αν θα σε πειράξει.

- Για όλες τις φορές που πρόβαλες πάνω μου την εικόνα και την προσωπικότητα πρώην και νυν καψουρων σου. Για τον καλό σου φίλο που κάποτε είχες εραστή και τώρα δέχεσαι σα σκυλάκι οτιδήποτε σου πασάρει, ακόμα και σε ότι αφορά τον αισθηματικό τομέα. Για κάθε αριστουργηματική ταινία, τραγούδι ή βιβλίο που ανακαλύπτεις ξαφνικά, περιέργως πάντα μετά από συναντήσεις μαζί του. Αν λατρεύεις ακόμα τόσο πολύ το χώμα που πατάει, ξαναπήδα τον να σου φύγει το άχτι και ευχαριστηθείτε μαζί το φοβερό του γούστο. Μην με δοκιμάζεις όμως για να δεις αν αρέσουν και σε μένα τα ίδια πράγματα και μην περιμένεις να ξετρελαθώ με το τελευταίο ρομαντικό cd που σου πρότεινε. Μάθε να δέχεσαι αυτόν που βρίσκεται απέναντι σου και όχι αυτόν που θα ήθελες να βρίσκεται εκεί. Με άλλα λόγια, ξεκόλλα!

- Για όλα αυτά τα περίεργα που μου έλεγες όποτε σε έπιανε, πράγματα που δεν τα έλεγες ούτε σε γκόμενους ούτε σε φίλους. Συγγνώμη αλλά το πότε μια κοπέλα έχει περίοδο είναι κάτι που δε με ενδιαφέρει καθόλου εκτός και αν η πληροφορία δίνεται για να δούμε αν η βραδιά θα περιλαμβάνει σεξ. Δεν έχω καμιά όρεξη να ακούω πόσο σε ενοχλούν οι κράμπες σε όλο σου το σώμα και πως ο πόνος ανεβαίνει σιγά σιγά προς τα πάνω προκαλώντας σου τελικά αφόρητο πονοκέφαλο.

Για όλους τους παραπάνω και για πολλούς άλλους λόγους, άκουσες χτες όσα άκουσες από το τηλέφωνο. Όταν δεν μπορείς να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου αν βλέπεις κάποιον φιλικά ή ερωτικά, άφησε τα πράγματα να εξελιχτούν από μόνα τους με το πέρασμα του χρόνου. Μην αρχίζεις όμως τις κάθε είδους ρουφιανιές που σου υπαγορεύουν ο εγωισμός, οι διαθέσεις της στιγμής και ο διαταραγμένος ψυχισμός σου. Α, και κάτι τελευταίο. Άντε στο διάολο!

p.s. Κανένα άλλο μπερδεμένο θηλυκό για ξέχεσμα? Βάλτε τώρα που γυρίζει.

10 Comments:

  • Πουτάνες, παιδί μου. Τί περιμένεις...

    By Blogger MeetTheClown, at Sat Dec 17, 10:56:00 PM 2005  

  • Όλες, όλες! Ακόμα και η μπάλλα πόρνη είναι. όπως είχε πει μέγιστος προπονητής. grrrrrrrrrrrr!

    By Blogger Qfwfq, at Sat Dec 17, 11:06:00 PM 2005  

  • gia ta alla den exv antirrhsh alla afto me thn periodo...

    mallon exeis esi to provlima. isos sou prokalei aidia p.x.

    alla na sou leei o allos ton pono tou giati na einai kako? apla 8elei na vrei kapoia parigoria.

    p.x. an enas filos sou eixe spasei to podi tou kai sou periegrafe ton pono tou 8a antidrouses to idio?

    den 8a psorpa8ouses ligo na tou doseis kouragio "ela more, 8a perasei" ktl?

    By Blogger vasvoe, at Sat Dec 17, 11:49:00 PM 2005  

  • Vasvoe, tha itan kapos anomalo na spaei o filos toy mia fora to mina oposkaidipote to podi tou! :P

    By Blogger MeetTheClown, at Sun Dec 18, 12:01:00 AM 2005  

  • vasvoe, αν οι αποκαλύψεις για την περίοδο γίνονταν κάτω από τις συνθήκες που περιγράφεις φυσικά και θα είχα εγώ το πρόβλημα. Αλλά και πάλι, αν γίνονταν κάθε μήνα με τη μορφή ιατρικού δελτίου όπως αναφέρει η clown, θα ήταν ενοχλητικές. Πάντως προσωπικά, όταν βλέπω αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά, παίρνω συχνά ο ίδιος την πρωτοβουλία να ρωτήσω αν "παίζει" περίοδος, επομένως δεν είναι θέμα taboo για μένα.

    Τώρα που ξανακοιτάω το ποστ, μάλλον δεν μπόρεσα να περάσω την εικόνα που ήθελα στο συγκεκριμένο σημείο και φαίνεται κάπως ξεκάρφωτο. Ίσως και να είναι δύσκολο να το κάνω με μια περιγραφή.

    Το σημαντικό είναι η πρώτη πρόταση, ότι δηλαδή αυτά δεν θα τα έλεγε σε φίλους της. Αν το παράπονο για την περίοδο γίνονταν για παρηγοριά, θα ήταν κάτι που η S. θα το μοιραζόταν τουλάχιστον με τις φίλες της.

    Οι καταστάσεις στις οποίες αναφέρομαι σχετίζονται με το σημείο που περιγράφω παραπάνω με την χρησιμοποίηση του "φίλε μου" ως δόλωμα. Οι αποκαλύψεις για την περίοδο γίνονταν εντελώς ξεκάρφωτα και το κυριότερο σκόπιμα, από πείσμα και αντίδραση. Προφανώς μόνο και μόνο για να με κάνουν να νιώσω άβολα, το οποίο πετύχαιναν μιας και αμέσως η αντίδραση μου (πολλές φορές και φωναχτά) ήταν ότι αυτός ο πλούτος πληροφοριών ήταν παραπάνω από όσα ενδιαφερόμουν να μάθω.

    Φαντάσου δηλαδή μια συζήτηση της μορφής (φανταστικό το παράδειγμα και πάλι δεν είμαι σίγουρος αν θα είναι πετυχημένο):

    - Είδες χτες τη γκολάρα του Χαριστέα? Τους διαλύσαμε!
    - Πως δεν την είδα! Αλλά είχα κάτι φοβερές κράμπες από την περίοδο που έκαναν βόλτες από πάνω μέχρι κάτω και δεν είχα όρεξη να το γιορτάσω όπως θα ήθελα με τον Μπάμπη.

    By Blogger Qfwfq, at Sun Dec 18, 03:46:00 AM 2005  

  • Ρε το "καημενο" το κοριτσακι ξεχεσιμο που εφαγε δημοσιως και ηλεκτρονικως :)

    Τα εχω πει κι εγω για τις γυναικες πως ειναι πουτανες, δυστυχως αληθες. Αν και μαλλον η περιοδος φταιει για ολα. Αληθεια!

    (ωστε αυτο με το "φιλε" στο τελος της προτασης ειναι οφθαλμοφανες ε;; Φτου γαμωτο, μας πηραν χαμπαρι, πρεπει να αλλαξω στρατηγικη)

    By Blogger Anna, at Sun Dec 18, 02:07:00 PM 2005  

  • anna, δεν ξέρω πως χρησιμοποιείς εσύ το "φίλε", αλλά όταν γίνεται κάτω από τις συνθήκες που αναφέρω πιστεύω ότι είναι οφθαλμοφανές.

    Όταν για παράδειγμα ξέρεις κάποιον 2 χρόνια αλλά δεν τον έχεις αποκαλέσει ποτέ φίλο και ξαφνικά αρχίζεις να το κάνεις, είναι λίγο παράξενο! Ή αν του λες ότι τον γουστάρεις και μετά από λίγο τον λες φίλο, πάλι μάλλον φταίει η περίοδος!

    Και η έκφραση είναι πάντα "φίλε μου", κάτω από τις σωστές συνθήκες! Καμία σχέση δηλαδή να με το να πεις σε κάποιον απλά: "Έλα ρε φίλε" ή "Τι μαλακίες μας λες ρε φίλε" :-).

    By Blogger Qfwfq, at Sun Dec 18, 02:37:00 PM 2005  

  • Χε χε καλά της έκανες! Έπρεπε να της στείλεις και το λινκ να το διαβάσει!

    Και επειδή και εμένα πρόσφατα μου έτυχε μετάλλαξη φίλου, σε κατανοώ απόλυτα!

    Δεν είναι δυνατόν εγώ να σου μιλάω φιλικά και εσύ να κάνεις άλλες σκέψεις για μένα. Δεν είναι απλώς απάραδεκτο! Είναι πρόστυχο!

    Ουφ! Ξεσπάθωσα και εγώ! :)

    By Anonymous Anonymous, at Sun Aug 12, 02:04:00 PM 2007  

  • Ως γυναίκα, συμφωνώ για το θέμα της περιόδου!

    Δεν τα λες σε φίλο άντρα αυτά! Κάποια πράγματα καλό είναι να παραμένουν προσωπικά.

    By Anonymous Anonymous, at Sun Aug 12, 02:10:00 PM 2007  

  • faery, τα λες καλύτερα από εμένα :).

    By Blogger Qfwfq, at Tue Aug 14, 02:22:00 AM 2007  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home