ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Tuesday, December 06, 2005

My Xmas Gift Wish List

Είναι γεγονός. Το παρών blog χτύπησε σαν τυφώνας την ελληνική blog-όσφαιρα πριν από περίπου δύο μήνες και από τότε ο αριθμός των θαυμαστών μου αυξάνεται καθημερινά με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου. Καθώς ο μοναδικός σκοπός της ζωής σας είναι πλέον πως θα με κάνετε ευτυχισμένο ώστε να συνεχίσω να γράφω τα αριστουργήματά μου, σκέφτηκα τον καλύτερο τρόπο για να μου εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας. Παραθέτω λοιπόν μια λίστα με τα δώρα που θα ήθελα να μου κάνουν φέτος τα Χριστούγεννα. Αυτή τη φορά είπα να αφήσω στην άκρη τα βιβλία και τις συνδρομές σε τσοντοπεριοδικά και να ζητήσω από τον Άη Βασίλη κάποια πραγματικά χρήσιμα αντικείμενα που προτείνει ο ειδικός επί του θέματος, κύριος Dave Barry.

- Scrolling LED Belt Buckle: Είμαι ήδη θρυλικός γυναικοκατακτητής αλλά αυτό θα με βάλει σίγουρα στο πάνθεον του χώρου. Αφήστε που θα δώσει και μια καλή δικαιολογία στα μέλη του αντίθετου φύλου που ήδη όλο προς τα εκεί στρέφουν το βλέμμα τους (όχι καλή μου, τα μάτια μου δε βρίσκονται εκεί κάτω!).

- KISS Celebriducks: Δεν είμαι θαυμαστής του συγκροτήματος αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα πλαστικό παπάκι, ειδικά αν έχει τη φάτσα ενός από τα μέλη των Kiss? Ω, τα ατέλειωτα παιχνίδια στη μπανιέρα που με περιμένουν!

- Spray-on Mud: Ένα είναι το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν όλοι όσοι έχουν την ατυχία να με γνωρίσουν. Δεν έχω προσωπική ζωή! Αυτοί που δε με γνωρίζουν όμως έχουν την ψευδαίσθηση ότι είμαι πολύ cool τύπος. Βοηθήστε με να διατηρήσω την εικόνα μου με αυτό το καταπληκτικό δώρο που θα κάνει τους πάντες να πιστεύουν ότι κάθε σαββατοκύριακο ζω απίστευτες περιπέτειες στα βουνά και στα λαγκάδια. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω αυτοκίνητο. Αλλά από κάπου δεν πρέπει να αρχίσει κανείς?

- Bodyperks Fake Nipples: Αυτό δεν το θέλω για προσωπική χρήση (απολογίες σε όλους τους βιτσιόζους αναγνώστες μου). Απαραίτητη προϋπόθεση να συνοδεύεται από δείγμα του γυναικείου φύλου που θα κάνει και την απαραίτητη επίδειξη του προϊόντος. Σημείωση - το δείγμα του γυναικείου φύλου δεν το επιστρέφω!

- Songs to Make Dogs Happy: Δεν έχω σκύλο αλλά είμαι γνωστός μουσικόφιλος και επίδοξος DJ. Τι δηλαδή, ο DJ Shadow είναι πιο έξυπνος που ασχολείται φανατικά με το digging στο υπόγειο ενός μικρού δισκάδικου στην Καλιφόρνια και δημιουργεί αριστουργήματα? Είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο cd δεν το έχει ανακαλύψει ακόμα. Τρέμε κόσμε (και DJ Shadow)!

Τι περιμένετε λοιπόν? Τρέξτε να πάρετε την πιστωτική σας κάρτα και να με κάνετε ευτυχισμένο. Αυτό δεν είναι άλλωστε το πνεύμα των Χριστουγέννων? Τη διεύθυνση αποστολής μου μπορείτε να τη μάθετε με ένα απλό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση του blog.

0 Comments:

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home