ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Monday, April 03, 2006

Προετοιμασία

Μερικές φορές η ζωή τα φέρνει έτσι ώστε να έρχονται όλα καταπάνω σου με μορφή χιονοστιβάδας, αν και γρήγορα συνειδητοποιείς ότι πάλι κύκλο διέγραψες. Ο δεινόσαυρος προετοιμάζεται για να δεχτεί τα χτυπήματα και αν προλάβει να ρίξει και μερικά. Και επειδή οι μέρες που έρχονται επιβάλλουν επανειλημμένη παρακολούθηση της ταινιάρας του Jarmusch, συνεχίζω την παράδοση:

"In the Kamigata area they have a sort of tiered lunchbox they use for a single day when flower viewing. Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot. The end is important in all things."

- Pearline

14 Comments:

  • Αγαπητέ κόκκινε δεινόσαυρε, αυτό που περιγράφεις το έχω νιώσει κι εγώ πολύ έντονα. όμως , αν νιώθεις πως τα πράγματα κάνουν κύκλους, μην ξεχνάς πως οι κύκλοι κλείνουν και μετά ανοίγουν άλλοι καινούριοι. Για πες λοιπόν, κλείνει ένας κύκλος ή ανοίγει ένας καινούριος.
    Αλλά να μη φοβάσαι τις χιονοστοιβάδες! Κοτζαμ δεινόσαυρος είσαι θα τις αντέξεις -θα ρίξεις και μερικές κι όλα καλά. Άσε που καλύτερα χιονοστοιβάδες, παρά χλαπάτσες!

    By Blogger Кроткая, at Mon Apr 03, 09:22:00 PM 2006  

  • Ο κύκλος φαίνεται να κλείνει, αν και αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα ανοίξει ένας άλλος! Βλέπεις, μετά από ενδελεχή μελέτη, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η γεωμετρία της δεινοσαυρικής ζωής μου είναι ένας και μοναδικός κύκλος. Τι να πεις, δεινοσαυρικά βάσανα!

    Θεϊκό αυτό για τις χιονοστιβάδες και τις χλαπάτσες!!!

    By Blogger Qfwfq, at Mon Apr 03, 10:16:00 PM 2006  

  • Μήπως είναι επάλληλοι κύκλοι; Οι τεμνόμενοι; Στη δική μου πάντως, δεν είναι 1 κύκλος. Είναι πολλοί τεμνόμενοι. Κάθε νέος κύκλος έχει ένα ή περισσότερα σημεία από τον προηγούμενο, άρα το στοιχείο της επανάληψης πολλαπλασσιάζεται.
    Αλλά εγώ δεν είμαι δεινόσαυρος, οπότε προφανώς στην περίπτωσή σου θα είναι διαφορετικά.
    Είδες τι καλά που τα λέω; Άμα είσαι καλος δεινοσαυρος θα σου πω κι άλλα!

    By Blogger Кроткая, at Mon Apr 03, 11:26:00 PM 2006  

  • Καλά τα λες αλλά δε λες αυτά που είπαμε! Τι να κάνω για να είμαι καλός δεινόσαυρος, κωλοτούμπες???

    By Blogger Qfwfq, at Tue Apr 04, 12:32:00 AM 2006  

  • μα, τι θες να μαθεις; Κωλοτουμπες και να κανεις δεν θα τις δω. βρες αλλο!

    α, και δε μου λες, ξερεις κανενα site που να μπορω να κανω upload μουσική για να τη ναλω μετά στο μπλογκ; Η πως διαολο γινεταια αυτο;

    σ εκοψα για computer freak δεινοσαυρο και μπορει να ξερεις...

    By Blogger Кроткая, at Tue Apr 04, 12:39:00 AM 2006  

  • Κωλοτούμπες δε σου κάνουν ... τι θες, να μουγκρίσω?!?! Ίσως με ακούσεις!

    Θα μου πεις πως με έκοψες για computer freak δεινόσαυρο? Τι με πρόδωσε? :-P

    Εννοείς ότι θέλεις να βάλεις κάπου αρχεία μουσικής για να τα κατεβάζουν οι άλλοι μέσα από link στο blog σου? Για ρίξε μια ματιά στο yousendit, είναι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό τώρα.

    By Blogger Qfwfq, at Tue Apr 04, 12:54:00 AM 2006  

  • oxi akrivws. ithela na akougetia mousiki tin wra pou anoigei to blog. alla ki a fto kanei pros to paron! thx!

    By Blogger Кроткая, at Tue Apr 04, 01:03:00 AM 2006  

  • εντελώς άκυρο αλλά ο jarmusch δεν είναι απίθανος;;;

    By Anonymous Anonymous, at Tue Apr 04, 02:49:00 AM 2006  

  • lykojohn, καθόλου άκυρο. Προσωπικά συμφωνώ ότι ο jarmusch είναι φ-ο-β-ε-ρ-ο-ς, αλλά μπορεί να είμαι λιγάκι προκατειλημμένος μιας και είναι ένας από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες. :-)

    By Blogger Qfwfq, at Tue Apr 04, 05:37:00 AM 2006  

  • χαχα, ναι κοίταξε και έμενα είναι ένας από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες δεν υπάρχει ταινία του που να μην μου έχει αρέσει αλλά άμα το δούμε αντικειμενικά το πράγμα... είναι φοβερός ρε παιδί μου!!! νομίζω τα επιχειρήματα είναι ακράδαντα...

    By Anonymous Anonymous, at Wed Apr 05, 01:44:00 AM 2006  

  • απαίσιε κοκκινε δεινοσαυρε, κατι μου χρωστας! αμα δεν βιαστεις να μου το στειλεις, θα σε δωσω ασχημα, προσεχε!!

    By Blogger Кроткая, at Thu Apr 06, 11:41:00 AM 2006  

  • Ωχ! Να και οι απειλές!

    Ούτε να βγούμε έξω ένα βράδυ δεν μπορούμε? Που να βρω χρόνο?

    OK, OK, έρχεται αυτό που υποσχέθηκα, μην προβείς σε αποκαλύψεις!

    By Blogger Qfwfq, at Thu Apr 06, 04:24:00 PM 2006  

  • elpizw -gia to kalo sou- na min argiseis....

    By Blogger Кроткая, at Thu Apr 06, 04:59:00 PM 2006  

  • Έτοιμο! Σειρά σου τώρα!

    By Blogger Qfwfq, at Thu Apr 06, 06:17:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home