ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ

Thursday, March 23, 2006

Doctor, Θέλω Το Placebo Μου Τώρα

Με τους Placebo είχα πάντα μια ιδιόμορφη σχέση. Δεν περιμένω ποτέ πως και πως να βγει η επόμενη δουλειά τους, δε φρόντισα ποτέ να έχω όλους τους δίσκους τους στη συλλογή μου (ένα παζλ από τα διάφορα album τους με καλύπτει) και δεν νομίζω να τους συμπεριελάμβανα ποτέ στα ακούσματα μου όταν προσπαθώ (σαν όλα τα καλά παιδάκια) να ρίξω γκόμενα (εκτός και αν εκείνη ανήκει στους "black people", περισσότερα ίσως στο μέλλον για αυτούς).

Θα πήγαινα όμως χωρίς δεύτερη σκέψη σε συναυλία τους, με πιο σχετική παρέα βέβαια από εκείνη που το 1998 μου εξέφραζε την άποψη ότι το συγκρότημα πάνω στη σκηνή έπαιζε τη δυνατότερη μουσική που είχε ακούσει εδώ και καιρό από γυναικείο συγκρότημα (χάρμα οι βραδινές τουαλέτες παιδιά)! Επιπλέον, το αμάλγαμα των τραγουδιών τους που έχω στη διάθεσή μου ακούγεται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τα ηχεία μου, περιέργως (?) όταν θέλω να πάρω τα πάνω μου.

Για να περάσω στην αφορμή αυτού εδώ του post. Η κιθάρα στα ήσυχα διαστήματα του "Song To Say Goodbye" μου θυμίζει τόσο πολύ Joy Division που επειδή δεν γίνεται να έχω μπροστά μου τον Ian Curtis, ευχαρίστως θα αγκάλιαζα επί ώρες τον Brian Molko. Και είναι η ιδέα μου ή η "διαστημική" μελωδία σε κάποια σημεία προς το τέλος του τραγουδιού θυμίζει όντως τη μουσική του Doctor Who (εδώ live η φοβερή διασκευή από τους Orbital)? Αν και άλλες φορές νομίζω ότι μου θυμίζει το "Ντοκιμαντέρ Στον Άδη" από τους "Καπνός". Χμμμ ... χλωμό ε? Δεν έχω ακούσει ακόμα ολόκληρο το νέο album τους αλλά μία τραγουδάρα την περιέχει οπωσδήποτε.

5 Comments:

  • Ξερεις ποσο καιρο μου πηρε κι εμενα να αποφασισω αν ειναι αντρας ή γυναικα αυτος;;;
    Απο το καινουριο cd αλλο εχω ακουσει εγω αλλα επισης μου αρεσε πολυ. Θα ψαξω αυτο που λες να δω.

    By Blogger Anna, at Fri Mar 24, 11:46:00 AM 2006  

  • Εγώ θα χαρακτήριζα τον Molko "androgynous" :-). Κάτι σαν τον David Bowie.

    By Blogger Qfwfq, at Fri Mar 24, 03:47:00 PM 2006  

  • και εγώ μόνο αυτό το τραγούδι έχω ακούσει από το καινούριο... εντάξει οι placebo είναι... φοβεροί!!! (Qfwfq μήπως γίνομαι γραφικός? lol!)
    δεν τους έχω δει ακόμα λάιβ και θέλω σαν τρελός.... η σχέση μου μαζί τους πέρασε 2 φάσεις. στην πρώτη άκουγα τα πολύ γνωστά τους και στην δεύτερη βούτηξα στα βαθιά και έψαξα όλα τα τραγούδια τους και ανακάλυψα υπέροχα τραγούδια όπως sleeping with ghosts, passive agressive, i know κλπ κλπ.
    μια που τους ακούς ρε κφεβεφεκ (ελληνιστι!!!) ήθελα να σε ρωτήσω... οι περισσότεροι στίχοι τους πραγματικά μου διαφεύγουν... υπάρχουν κάποια τραγούδια που πραγματικά τα νιώθω... άλλα που δεν βγάζω άκρη... άλλα στα οποία πιάνω κάποια σημεία... εντάξει προσπαθώ να το δω και κάπως αφηρημένα το πράμα και δεν είναι απαραίτητο να εξηγώ τα πάντα... αλλά πραγματικά μου κάνει εντύπωση αυτό με τους αυτούς του τύπους... δεν ξέρω ίσως ο μολκάκος να παίρνει πολλά ναρκωτικά... ίσως εγώ να είμαι βλαξ...

    By Anonymous Anonymous, at Wed Apr 05, 01:57:00 AM 2006  

  • ναι... καλά ξέχασα την ερώτηση... οκ πάω για ύπνο δεν τη παλεύω... ανπαλευαμπλ..... ήθελα να σε ρωτήσω λοιπόν έσυ τι βγάζεις από τους στίχους τους?

    By Anonymous Anonymous, at Wed Apr 05, 02:00:00 AM 2006  

  • Τι να σου πω ρε lykojohn, και 'γω στο τι πίνει ο Molko αποδίδω τους στίχους τους! Μου φαίνεται όμως ότι θα πρέπει να πάρω και 'γω τα ίδια ναρκωτικά για να κάνω την ανάλυση!

    By Blogger Qfwfq, at Wed Apr 05, 08:05:00 PM 2006  

Post a Comment


 Subscribe to Post Comments [Atom]



 << Home